Ultralyd uke 10....hva ser man da?

Tassen

Andre møte med forumet
Heisann!
Jeg er i uke 10, og skal på ultralyd i morgen. ( Hadde en spontan abort for noen måneder siden) Jeg lurer sånn på om noen som har vært på ultralyd så tidlig kan fortelle meg hva de gjør, og hva en egentlig kan se så tidlig? Jeg er så utrolig spent...

[&:]
 
Hvorfor skal du i UL så tidlig?[8|]
Er det pga SA du hadde?
 
Hei

eg var på ld i uke 12... eg trur di bare ser om fostere har de bra og korleis den ligg i livmoren og kor morkaken er... Men eg trur de går bra me deg[;)]
 
hei, jeg er ny her!! Jeg er 12 uker og har også hatt ul i uke 10, pga en sa for noen mnd siden. Du ser faktisk at det er et foster der inne, men det veldig lite. Du kan se formen. Jeg syns det var kjempe spennende. Lykke til!
 
Det er bare for min egen del for ikke å være så bekymret....
 
Litt sleipt av meg å svare kanskje...[8|]
Men ei annen her inne var på Ul-tror det var uke 10-og hun fikk se at alt sto vel til med den lille,og fikk også flytta termin ca to uker tilbake.
Slik at hun var 12 uker på vei istede for 10...Så det er jo lov å håpe at d ukanskje er lenger og!?[;)]
Uansett,lykke til-håper alt bare er bra med den lille!!![:D]
 
heisann

når man er under uke 15 tar man gjerne innvending ultralyd..dette kan være litt ubehagelig men hvis du slapper av går det helt fint..
man ser hele fosteret og det lille hjertet som slår..
jeg tok selv ultralyd i uke 6 pga blødninger og fikk påvist at jeg mistet tvillingen til dattera mi som fremdeles ligger i magen.
så faktisk at det var et menneske da også så tidlig..ellers skjekker de om du har vablige eggstokker osv...gjorde hvertfall det med meg.
du får ha lykke til
 
Jeg mista også sist, etter 11 uker. Får jeg også tidlig UL denne gangen?[8|]
Er jo dobbelt så engstelig for at noe skal gå galt denne gangen...[&:]
 
Back
Topp