Ultralyd time!

Leetha

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Har dere vert på tidlig ultralyd eller har dere fått time til ultralyd i uke 18?

Når har dere fått UL? :-D

Jeg var på tidlig UL 22. Mars pga blødninger, men hjertet slo og alt var fint! Gikk fra å være i svangerskaps uke 10+6 til svangerskapsuke 7-8 :-P
Nå har jeg fått UL i uke 18, 31.Mai!

Gleder meg!!!

Jeg har bestilt tul når jeg er 9+2 og 13+4, så oul 21.06 da er jeg 17 uker:) gleder meg! 12 dager til første tul:)

Har vært på en innvendig tul for å sjekke hvor langt jeg var på vei, det var i uke 9. Skal også på en tul om 2 uker, da utvendig, bare for å sjekke at det fortsatt utvikler seg der inne og lever. Har mistet 2 ganger tidligere, en i uke 6 og en da jeg skulle vørt i uke 10-11 men ble satt tilbake og så stoppet utviklinga, så trenger de sjekkene før oul. Kommer også til å ta en 3d senere etter oul :)

Last edited:
Jeg var på tul når jeg var 10+1, og nå venter jeg på oul :-)

Jeg har vært på TUL innvendig uke 6, skal på neste i uke 13 (vet ikke om den skal tas innvendig eller utvendig da)
Gleder meg. Er i uke 8 nå:)

Har dere vert på tidlig ultralyd eller har dere fått time til ultralyd i uke 18?

Når har dere fått UL? :-D

Jeg var på tidlig UL 22. Mars pga blødninger, men hjertet slo og alt var fint! Gikk fra å være i svangerskaps uke 10+6 til svangerskapsuke 7-8 :p
Nå har jeg fått UL i uke 18, 31.Mai!

Gleder meg!!!
Jeg har og fått ul 31.mai Blir spennende å se

Har blitt sendt henvisning til oul, men ikke fått timen enda.

Vurderer å bestille tidlig ul siste uka i april, men fikk ikke tak i noen når jeg prøvde å ringe i stad så får se

Jeg har tul lørdag 23 april (er da 12+0) også oul 7 juni. Gleder meg virkelig til neste helg nå :)

Ååå, jeg gleder meg sånn til oul! Har min første sv.skapskontroll på mandag, så blir å få henvisning da. Regner med den blir i mndskiftet mai/juni :)

Back
Topp