Ultralyd Sandnes/Stavanger

Mamma2021prøver2022

Glad i forumet
Maiskolbene 2023 :-)
Hei, jeg vurderer å ta en ultralyd når jeg er hjemme i Sandnes/Stavanger på ferie i juli. Er da ca 14 uker så håper på fine bilder pluss få vite kjønn. Noen med erfaring som vil anbefale noen i det området ? :Heartred
 
*Sniker* Vil anbefale Meretes ultra på det sterkeste! Veldig koselig dame med lokaler midt i Stvg sentrum. Hun har det nyeste utstyret og bildene blir såå fine. Hun tar seg god tid, forklarer alt og jeg fikk vite kjønn da jeg var der i uke 13 :)
 
Det er forresten billig også. Jeg betalte vel 900,- for timen som inkluderte bilder og video i 2D og 3D :)
 
Jeg skal til Meretes ultra 3.juni. Er da 14+2. Hørt mye bra om henne :)
 
Jeg sendte mail og fikk svar på 3 min! Utrolig bra:
Mannen din er hjertelig velkommen:)
Mvh Merete, Meretes Ultra
Såå bra! Nå ble jeg glad, her har ikke samboer fått blitt med på de 2 jeg har hvert på. å får sikkrt ikke bli med på neste heller siden det er på sykehuset, men da får han hvertfall bli med når vi skal til Merete! :Heartred å lykke til !
 
Såå bra! Nå ble jeg glad, her har ikke samboer fått blitt med på de 2 jeg har hvert på. å får sikkrt ikke bli med på neste heller siden det er på sykehuset, men da får han hvertfall bli med når vi skal til Merete! :Heartred å lykke til !
Ja ble så glad! Takk, lykke til :)
 
Meretes ultra på skagenkaien er veldig bra, der får du tilsendt video og bilder på mobilen rett etter timen :)
Fem jordmødre på Lura er også veldig bra, de som jobber der jobber til vanlig på fosterdiagnostikk på SUS så de vet hva de skal se etter :)
Begge steder får du slik situasjonen er nå, ha med 1 stk person som bor i samme husstand :)
 
Sier som de over:D ingen slår merethe på skagen kaien.
Hyggelig og veldig dyktig.
I 2018 fikk jeg vite kjønn 11+0, eller hun holdt en finger på jente. 13+3 fikk vi det bekreftet;):D

Skal selv til henne 15juni. Er da 12+4 i følge meg selv, men 13+3 ifølge ul jeg har vært på:)
 
Back
Topp