Hei, jeg vurderer å ta en ultralyd når jeg er hjemme i Sandnes/Stavanger på ferie i juli. Er da ca 14 uker så håper på fine bilder pluss få vite kjønn. Noen med erfaring som vil anbefale noen i det området ? 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Tusen takk for svar*Sniker* Vil anbefale Meretes ultra på det sterkeste! Veldig koselig dame med lokaler midt i Stvg sentrum. Hun har det nyeste utstyret og bildene blir såå fine. Hun tar seg god tid, forklarer alt og jeg fikk vite kjønn da jeg var der i uke 13![]()

Så spennende! Jeg bestilte hos henne jeg også, blir når jeg er 15+0Jeg skal til Meretes ultra 3.juni. Er da 14+2. Hørt mye bra om henne![]()

Så spennende daSå spennende! Jeg bestilte hos henne jeg også, blir når jeg er 15+0![]()
Vet du om du får ha med partner inn ?Så spennende da![]()
Regnet med det, men må sjekke det oppVet du om du får ha med partner inn ?

Jeg sendte mail og fikk svar på 3 min! Utrolig bra:Vet du om du får ha med partner inn ?
Såå bra! Nå ble jeg glad, her har ikke samboer fått blitt med på de 2 jeg har hvert på. å får sikkrt ikke bli med på neste heller siden det er på sykehuset, men da får han hvertfall bli med når vi skal til Merete!Jeg sendte mail og fikk svar på 3 min! Utrolig bra:
Mannen din er hjertelig velkommen
Mvh Merete, Meretes Ultra
å lykke til !Ja ble så glad! Takk, lykke tilSåå bra! Nå ble jeg glad, her har ikke samboer fått blitt med på de 2 jeg har hvert på. å får sikkrt ikke bli med på neste heller siden det er på sykehuset, men da får han hvertfall bli med når vi skal til Merete!å lykke til !