Hei, jeg vurderer å ta en ultralyd når jeg er hjemme i Sandnes/Stavanger på ferie i juli. Er da ca 14 uker så håper på fine bilder pluss få vite kjønn. Noen med erfaring som vil anbefale noen i det området ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk for svar*Sniker* Vil anbefale Meretes ultra på det sterkeste! Veldig koselig dame med lokaler midt i Stvg sentrum. Hun har det nyeste utstyret og bildene blir såå fine. Hun tar seg god tid, forklarer alt og jeg fikk vite kjønn da jeg var der i uke 13
Så spennende! Jeg bestilte hos henne jeg også, blir når jeg er 15+0Jeg skal til Meretes ultra 3.juni. Er da 14+2. Hørt mye bra om henne
Så spennende daSå spennende! Jeg bestilte hos henne jeg også, blir når jeg er 15+0
Vet du om du får ha med partner inn ?Så spennende da
Regnet med det, men må sjekke det oppVet du om du får ha med partner inn ?
Jeg sendte mail og fikk svar på 3 min! Utrolig bra:Vet du om du får ha med partner inn ?
Såå bra! Nå ble jeg glad, her har ikke samboer fått blitt med på de 2 jeg har hvert på. å får sikkrt ikke bli med på neste heller siden det er på sykehuset, men da får han hvertfall bli med når vi skal til Merete! å lykke til !Jeg sendte mail og fikk svar på 3 min! Utrolig bra:
Mannen din er hjertelig velkommen
Mvh Merete, Meretes Ultra
Ja ble så glad! Takk, lykke tilSåå bra! Nå ble jeg glad, her har ikke samboer fått blitt med på de 2 jeg har hvert på. å får sikkrt ikke bli med på neste heller siden det er på sykehuset, men da får han hvertfall bli med når vi skal til Merete! å lykke til !