Ultralyd Resultater

Her blir det vist ei jente :) Var ikke helt 100%, men så ikke noe utovertiss.. :p Men uansett skal vi på ny ul i slutten av januar da jeg skal være prøvekanin for studenter som skal øve seg på ul :) Sier ikke nei til gratis ul.. :)
 
Gratulerer med jente?? da :) sikkert greit å få bekreftet i januar. Men uansett så er det jo stas :D


Sent from my iPad using Tapatalk HD
 
Da skriver jeg deg opp med jente også får vi heller bytte om de ser noe annet i januar!
 
Da er snufla og Vårskatt også lagt til listen :D
 
Jo tusen takk =) Føler meg faktisk veldig heldig også, deilig å kjenne liv og at han er aktiv =) Men slapp av, plutselig en dag får du en dult, som ikke er til å ta feilo av <3 <3<3
Jeg kjente mitt første spark i går kveld! Og det var umulig å ta feil av! Det var så hardt at både jeg og mannen min skvatt :D
 
Her ser det ut som det blir en liten gutt:)
 
Ser det står 21 jenter, men eg kommer bare til 20 stk rosa. e det eg som teller feil eller?? :)
 
Ser det står 21 jenter, men eg kommer bare til 20 stk rosa. e det eg som teller feil eller?? :)
Haha. Du teller nok helt rett. Skal ikke være lett^^ Prøver å oppdatere det tallet hver gang noen sier de kjønnet, men noen ganger glemmer jeg det. Og tydeligvis har jeg trodd jeg har glemt det uten at jeg har glemt det, eller noe sånt!
 
kjempe stas her i g¨ården da det kommer ei prinsesse 12 mai:) da vi har to prinser fra før:)
 
Haha. Du teller nok helt rett. Skal ikke være lett^^ Prøver å oppdatere det tallet hver gang noen sier de kjønnet, men noen ganger glemmer jeg det. Og tydeligvis har jeg trodd jeg har glemt det uten at jeg har glemt det, eller noe sånt!

Det e fort gjort å tulle det litt til :) synst du e flink eg :) kjekt med sånn tråd en kan følge med på ka vi får :) Syns det e overraskende likt mellom gutter og jenter. :)
 
Det e fort gjort å tulle det litt til :) synst du e flink eg :) kjekt med sånn tråd en kan følge med på ka vi får :) Syns det e overraskende likt mellom gutter og jenter. :)
Ja jeg syns og det! Har sett på flere tråder i de andre forum-trådene også, det pleier å være nesten 50/50, der er merkelig det der :D
 
Da ser det ut til at det blir en liten gutt på oss denne gangen også :)
 
Back
Topp