Ultralyd Partner

I Trondheim har det ikke vært lov med partner siden mars, så kan ta tid før det er lov. Jeg var der nettopp og fikk også munnbind da jeg kom inn døra.

Får ikke i Oslo heller... :( derfor vi har vært hos privat først! Mannen fikk være med så vi kunne finne ut kjønnet sammen! Så ser på OUL på Ullevål som en oppfølgingstime...

Oj det var rart. Snakket med jordmora mi, som også jobber på Gjøvik og hun sa de fikk være med der.
Jeg skal til Lillehammer selv, Står i innkallingsbrevet mitt og på nettsiden at partner kan være med der ihvertfall.
Ringte sykehuset i dag for å høre, og da sa de at partner får være med på den første OUL og fødsel, men ingen av de andre gangene enn så lenge. Det var ikke OUL jeg var på sist, så det forklarer forvirringen :hilarious:

Er stengt lenger Nord også, alle UNN sine sykehus har stengt per nå for partner i alle fall også :( Det er synd du ikke får ha med partner da. Jeg fikk lov å ha med partner etter å ha snakket med avdelingen (men har også en svært god grunn)
Kan jeg spørre hva grunnen er?

Kan jeg spørre hva grunnen er?
Bare å spørre :) Vel, fordi jeg tidligere har opplevd å komme på OUL og få vite at svangerskapet mitt måtte avbrytes. Så da fikk mannen bli med denne gangen på grunn av stor angst og PTSD lignende symptomer :)

Har du hatt din time ennå?

Bare å spørre :) Vel, fordi jeg tidligere har opplevd å komme på OUL og få vite at svangerskapet mitt måtte avbrytes. Så da fikk mannen bli med denne gangen på grunn av stor angst og PTSD lignende symptomer :)

Har du hatt din time ennå?
Tusen takk for svar :)
Nei, jeg har over nyttår på sykehuset, men har ekstrem sykehusangst pga tvang osv på sykehus både fra barndom og voksenlivet. Jeg får ikke ha med partner så tar time privat og håper sykehuset åpner opp før jeg har time, om ikke avbestiller jeg :)

Back
Topp