Ultralyd Partner

MiaNewbie

Blir kjent med forumet
MayDay2021
Hei,
Reglene er så strenge med partner i disse koronatider. Mitt sykehus er St Olavs. Hadde legeerklæring til TUL på at jeg fikk ha med partner, men det ble avvist av avdelingen. Innkallingen til OUL hadde med et skriv om at legeerklæringer ikke ville være gjeldende og at partnere ikke får være med. Forstår at koronareglementet er og må være strengt, men Trøndelag er det distriktet i Norge med minst smitte. Har andre sykehus åpent for partnere?

Tror det er stengt i hele landet, om du har en ekstremt god grunn så kontakt selve avdelingen og be om brev med at partner får lov å bli med :)

Jeg tolker dette som at partner får være med på sykehuset i Vestfold.

Vedlegg

• Screenshot_20201203_182708_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20201203_182708_com.android.chrome.jpg
    24,5 KB · Visninger: 56
Får være med her.

Får være med i Kongsvinger og Stavanger :joyful:

Jeg tolker dette som at partner får være med på sykehuset i Vestfold.
Partner får være med på sykehuset i Vestfold. Jordmor sa til meg at det blir sånn om ikke smittestallene og antall innleggelser skulle økes dramatisk.

Tror det er stengt i hele landet, om du har en ekstremt god grunn så kontakt selve avdelingen og be om brev med at partner får lov å bli med :)

Det er åpent i store deler av landet virker det som bortsett fra Trøndelag hvor det er minst smitte:p Hadde/har en god grunn, men legeerklæringer blir ikke imøtekommet av avdelingen og det er kun ved alvorlig funn under ultralyd de tilkaller partner. Legen min ringte avdelingen også når jeg var der, men de nektet å slippe inn andre:sorry:

I Tromsø får ikke partner være med på OUL :(

Det er åpent i store deler av landet virker det som bortsett fra Trøndelag hvor det er minst smitte:p Hadde/har en god grunn, men legeerklæringer blir ikke imøtekommet av avdelingen og det er kun ved alvorlig funn under ultralyd de tilkaller partner. Legen min ringte avdelingen også når jeg var der, men de nektet å slippe inn andre:sorry:
Er stengt lenger Nord også, alle UNN sine sykehus har stengt per nå for partner i alle fall også :( Det er synd du ikke får ha med partner da. Jeg fikk lov å ha med partner etter å ha snakket med avdelingen (men har også en svært god grunn)

Var på privatultralyd, partner fikk ikke være med, på sykehuset i Stavanger får partner være med så lenge han er frisk og sykehuset fortsatt er på grønt nivå.

Jeg var på ultralyd på Gjøvik for to uker siden. Da fkk ikke far være med. Men ingenting hadde vært bedre om de har løsnet opp på restriksjonene i ettertid :)
Oj det var rart. Snakket med jordmora mi, som også jobber på Gjøvik og hun sa de fikk være med der.
Jeg skal til Lillehammer selv, Står i innkallingsbrevet mitt og på nettsiden at partner kan være med der ihvertfall.

I Drammen får parter være med på første OUL , men kun da , har ei vennine som var der nå i uke 29 mannen fikk ikke være med da , hun ble fortalt at det kun var på den første dem fikk være med på , men hun fikk lov å ha han på FaceTime under hele timen :joyful:

Back
Topp