Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk for svar jeg hadde el 1 uke senere enn "normalt", så jeg kan uansett ikke gå etter mensterminJeg har vært på 2 ul til nå og ingen av dem har stemt med mensterminen. Den ene sa 5 dager før og den andre sa 2 dager før menstermin. Jeg skal på en ul til om 1-2 uker og det blir spennende å se hva hun sier da.
Men dersom jeg har forstått det rett så vokser babyene litt forskjellig. Det er derfor det er viktig å ta oul innenfor de bestemte ukene siden det er bare da de er like store.
Weeeh, da får jeg glede meg sammen med deg. Skal også på ul i morgen! er 11+1 da...
Snakk om mange dager da?Jeg fikk ny termin på tidlig ultralyd, men den kan ikke stemme, for da har jeg blitt befruktet før EL..
Hvor langt er du på vei når du skal? Teller timer selv!Lykke til Skal på fredag og grugleder meg også. Denne uka går ekstra sakte, kjenner jeg!
1 hel uke faktisk!Snakk om mange dager da?
Er 11+5 jeg ogsåHvor langt er du på vei når du skal? Teller timer selv!
Okei min fastlege er også informert og han sa at vi skulle gå ut i fra ELJeg har også termin nesten en uke etter menstermin, fastlegen er informert, men regelen er at man skal gå ut i fra menstermin frem til OUL Jeg personlig derimot bruker EL termin
Så morsomt når klokka skal du? Jeg skal ikke før 17.45, men skal heldigvis på svangerskapskontroll på dagen
Masse lykke til du må oppdatere ossSkal kl 11.00 gleder meg fælt! Jobber natt, og kjenner at timene på jobb i natt går veldig sakte
Takk Venter på å få komme inn på svangerskapskontroll nå.. Etter den er det bare å telle timer til ikveldLykke til til dere som skal på ul idag