Ultralyd på torsdag!

R_28

Glad i forumet
Skal på ul i morgen og er da 11+ 5.
Kjenner at jeg grugleder meg, er så redd for at noe skal være galt.

Får man vite sånn ca termin?

Da heg var gravid med første tok jeg ul 11+5, men gyn mente jeg var 12+5. På oul derimot fikk jeg samme termin som min menstermin. Så termin kan nok variere litt :)

Lykke til! Vi skal også i uke 11+, da ser man plutselig en liten baby med armer og bein :D

Jeg har vært på 2 ul til nå og ingen av dem har stemt med mensterminen. Den ene sa 5 dager før og den andre sa 2 dager før menstermin. Jeg skal på en ul til om 1-2 uker og det blir spennende å se hva hun sier da.

Men dersom jeg har forstått det rett så vokser babyene litt forskjellig. Det er derfor det er viktig å ta oul innenfor de bestemte ukene siden det er bare da de er like store.

Jeg har vært på 2 ul til nå og ingen av dem har stemt med mensterminen. Den ene sa 5 dager før og den andre sa 2 dager før menstermin. Jeg skal på en ul til om 1-2 uker og det blir spennende å se hva hun sier da.

Men dersom jeg har forstått det rett så vokser babyene litt forskjellig. Det er derfor det er viktig å ta oul innenfor de bestemte ukene siden det er bare da de er like store.
Takk for svar :) jeg hadde el 1 uke senere enn "normalt", så jeg kan uansett ikke gå etter menstermin :)

Weeeh, da får jeg glede meg sammen med deg. Skal også på ul i morgen! :D er 11+1 da...

Lykke til :) Skal på fredag og grugleder meg også. Denne uka går ekstra sakte, kjenner jeg!

Jeg syns det er så artig at andre skal på UL, for jeg skal jo ikke enda :p så forhåpentligvis kan jeg glede meg med dere :D

Jeg fikk ny termin på tidlig ultralyd, men den kan ikke stemme, for da har jeg blitt befruktet før EL..

Jeg har også termin nesten en uke etter menstermin, fastlegen er informert, men regelen er at man skal gå ut i fra menstermin frem til OUL :) Jeg personlig derimot bruker EL termin ;)

Jeg har også termin nesten en uke etter menstermin, fastlegen er informert, men regelen er at man skal gå ut i fra menstermin frem til OUL :) Jeg personlig derimot bruker EL termin ;)
Okei :) min fastlege er også informert og han sa at vi skulle gå ut i fra EL

Så morsomt :) når klokka skal du? Jeg skal ikke før 17.45, men skal heldigvis på svangerskapskontroll på dagen :)

Skal kl 11.00 :D gleder meg fælt! Jobber natt, og kjenner at timene på jobb i natt går veldig sakte :p

Back
Topp