Ultralyd på onsdag 10+0

Ønskebarn87

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Stjerneskuddene 2024
Etter de triste meldingene her inne siste tiden, er jeg veldig glad for at jeg har bestilt time til ultralyd på onsdag. Krysser alt jeg har for at alt er fint, har for en gang skyld en ok følelse, noen gode nyheter må det jo bli på forumet også. Håper tiden går veldig raskt innen den tid.

Jeg å skal på ultralyd i morgen, er da 9+1. Veldig spent, håper bare alt er bra:) blitt litt redd, og små stessa etter alle de dårlige nyhetene de siste dagene.

Lykke til i morgen Ønskebarn87:)

Jeg å skal på ultralyd i morgen, er da 9+1. Veldig spent, håper bare alt er bra:) blitt litt redd, og små stessa etter alle de dårlige nyhetene de siste dagene.

Lykke til i morgen Ønskebarn87:)
Så spennende, da må vi holde hverandre oppdatert. Masse lykke til du også :-)

Etter de triste meldingene her inne siste tiden, er jeg veldig glad for at jeg har bestilt time til ultralyd på onsdag. Krysser alt jeg har for at alt er fint, har for en gang skyld en ok følelse, noen gode nyheter må det jo bli på forumet også. Håper tiden går veldig raskt innen den tid.

Masse lykke til <3 Jeg kribler veeeldig etter å bestille en time til tidlig ul selv også, har veldig lyst å vente til etter uke 12. Men vet ikke om jeg klarer :p

Lykke til begge to! :) så spennende med ultralyd! Og veldig greit å få en bekreftelse på at alt er bra der inne.

Takk :-) Jeg skal allerede klokken 8 , så slipper heldigvis å vente så mye lenger nå :-)

Takk :) Jeg skal allerede klokken 8 , så slipper heldigvis å vente så mye lenger nå :)

Jeg skal ikke før kl 13.40, men skal på kurs på dagen, så får heldigvis litt andre ting å tenke på;) Er spent og nervøs nå. Håper jeg får sove godt i natt, og at dagen går fort frem til det blir min tur.

Jeg skal ikke før kl 13.40, men skal på kurs på dagen, så får heldigvis litt andre ting å tenke på;) Er spent og nervøs nå. Håper jeg får sove godt i natt, og at dagen går fort frem til det blir min tur.
Håper dagen går fort. Hadde så sinnsykt uflaks i dag tidlig. Ulykke på motorveien så trafikken sto bom stilt, mistet timen min :-( Hormonfylt som jeg er kom det noen tårer i sinne over trafikken, men fikk heldigvis ny time klokken 1430 i dag :-)

Hvordan gikk det i dag Ønskebarn87?
Lille i magen min har det veldig bra, hørte hjerte, og fikk fire nydelige bilder:) 9+1, akkurat det jeg hadde regnet frem til selv også:)

Hvordan gikk det i dag Ønskebarn87?
Lille i magen min har det veldig bra, hørte hjerte, og fikk fire nydelige bilder:) 9+1, akkurat det jeg hadde regnet frem til selv også:)
Å så bra :-) Gratulerer. Vi fikk også se og høre hjertet, og så t.o.m en liten krabat som sprellet med bena, for en fantastisk følelse :-) Endelig gode nyheter :-D Er visst 9+2 som var min opprinnelige beregning, kjedelig å hoppe tilbake 5 dager igjen da :-P

Å så bra :) Gratulerer. Vi fikk også se og høre hjertet, og så t.o.m en liten krabat som sprellet med bena, for en fantastisk følelse :) Endelig gode nyheter :-D Er visst 9+2 som var min opprinnelige beregning, kjedelig å hoppe tilbake 5 dager igjen da :p

Så bra at alt gikk fint med dere også:) Da er det bare 1 dag som skiller oss;)

Back
Topp