Ultralyd overstått :)

Rafi

Glad i forumet
Var på oul i går. Fikk to hyggelige damer som undersøkte. Hun ene var tydeligvis på opplæring fra en annen avd. Men de var veldig nøye og fikk se en liten gutt som lå å svømte ;) alt så veldig fint ut heldigvis. Så nå må vi begynne å tenke på navn. Guttenavn er så vanskelig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer med en gutt :)

Gratulerer med gutt! :) Og helt enig. Guttenavn er litt vanskelig. Vi hadde to klare alternativer til jentenavn før vi i det hele tatt hadde begynt å snakke om å begynne å prøve, men guttenavn derimot... ;)

Jeg syntes navn er lett jeg. :) Men nå har jeg jo veldig mange rare navn som jeg digger! :)

Gratulerer masse med guttebass i magen, fint alt sto bra til!

Takk takk :) litt rart å skal få en gutt nå som vi har en jente fra før. Kan jo jente best ;) men det blir så koselig med en lillebror i huset da. Nå får min samboer forhåpentligvis en han kan se fotball kamper med ;)

Takk takk :) litt rart å skal få en gutt nå som vi har en jente fra før. Kan jo jente best ;) men det blir så koselig med en lillebror i huset da. Nå får min samboer forhåpentligvis en han kan se fotball kamper med ;)

Med min første gutt så fikk vi med en gang sånn mamma/sønn bånd. Det er ganske spesielt (det er jo også det mor/datter) og veldig annerledes på en god måte.

Back
Topp