Ultralyd Overstått

kariness

Elsker forumet
Da har jeg også fått vært på ultralyd!!

og det blir en liten GUTT <3 <3

Jeg trodde det kom til å bli en tanke som jeg måtte vende meg til, men det gikk overraskende fort når jeg så hvor fantastisk glad min mann var for det. Han har vært omringet av jenter hele sitt liv og fortjener en liten gutt i livet sitt. Og han var også i ekstase for at det faktisk er en baby der :P haha.

Han er helt frisk og vokser kjempe fint. Terminen blir ikke forandret i det hele tatt og jeg er like langt på vei som mens-termin. morsomt :D 8 mai <3

Gratulerer <3 Nå slipper du å snakke om "den" inni magen, nå er det faktisk en "han" :)

Gratulerer så mye. Kjempekos med en gutt :) gleder meg sånn til det er vår tur :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Wii så gøy med gutt!! Gratulerer så mye!! :-D

Gratulerer så mye, så fantastisk! jeg handla første babyplagg idag, i BLÅTT (ganske lei av alt jeg har laga sjøl i hvitt/grått/brunt/beige til nå) - og det var ganske så ganske stas, ja :)

Det er så veldig koselig og vite at det er en han og at jeg nå kan begynne å plukke ut ting i blått og grønt og med dinosaurer på på ebay ^^ haha.
Har lagt så mye ting i watch-lista mi nå som kommer til å kjøpes :D ELSKER Å VITE KJØNN <3

så herlig :) Gratulerer med en gutt i magen! :D

Gratulerer med gutten i magen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Gratulerer med lille gutten i magen :D Og koos deg med blå shopping :D

hihi ja ikke sant :D Prøver å se etter litt grønne ting og, stakkar, han kan da ikke bare få blått!

Blått og grønt og guttefarger generelt :P Er morro når man vet hva som kommer.. Mer gøj å shoppe da :D

Blått og grønt og guttefarger generelt :p Er morro når man vet hva som kommer.. Mer gøj å shoppe da :D

Men det er litt kjipt med tanke på alle de fine jenteklærne jeg har sett på. DET ER IKKE LIKE MYE FINT TIL GUTTER.

Altså, jeg liker ikke sånne "liksom slips" "liksom bukseseler" "liksom krager" på gutte bodyer og t-skjorter.. Jeg syns det er teit og stygt :P Så når jeg skal se etter gutteting blir det liksom mer sånn "sportsting"... Bodyer med Nike, Adidas og sånn på... er ikke mye å velge i :(

Gratulerer med gutt da ;)
Takk for det <3

Back
Topp