Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tusen takk :) synes ikke jeg er sååå tøff hehe de tre største er jo blitt store og to av dem voksne, men har vel vært heldig og hatt lette fødsler og snille barn oppigjennom årene ;) Kanskje gutten blir en liten rabagast :P
Gratulerer med liten gutt i magehuset.. Kjempe artig.. Og det er HELT FANTASTISK å være mamma til gutt skal jeg si deg Min lillebror har 3 eldre søstre, og skal si han ble kledd opp i dukke klær , jente klær osv når han var liten.. Men nå går det kun i mopeder, biler og går på elektro linjen og kjærester i en fleng.. så det har tydeligvis ingen påvirkning det vi har gjort hehe.. må holde oss oppdatert videre.. super spennende og igjen masse gratulerer
Eg e imponert! Her har vi stoppa me 3 jenter. Ingen plass til flere. hehe. Så flinke dere er altså. :) 3 unger på 3 år i to omganger. Det er ikke lett det nei.
Eg e imponert! Her har vi stoppa me 3 jenter. Ingen plass til flere. hehe. Så flinke dere er altså. :) 3 unger på 3 år i to omganger. Det er ikke lett det nei.