Ultralyd :) Oppdatert!

mammatil6

Elsker forumet
Ja, i morra er det tid for den ordinære UL på oss, synes det er ekstra spennende denne gangen, for vi har ikke vært på UL enda i dette svangerskapet, og har hørt hjertelyden kun EN gang for fire uker siden:)

Så klokka 14.00 er vi inne til undersøkelse, oppdaterer nok i løpet av kvelden i morra om hvordan det gikk :)

Har foreløpig termin den 16 Nov.

DA er UL vel overstått, og det er en like stor opplevelse hver gang! Alt så fint ut og når jeg spurte om hun kunne se kjønnet så leta hun bare bittelitt og smilte stort til gubben hehe for han ønska seg en gutt og i magen bor det en liten GUTT! Jeg lå der med klump i halsen og tårer i øynene, for det var så tydelig som det bare kunne bli :D

Men hvordan er det da, å være mamma til en gutt, det har jeg aldrig opplevd, så det blir ei spennede tid med handling av gutteklær, sengetøy og biler og traktorer hehe for en gutt som vokser opp på en gård må jo ha mange traktorer :P gud som vi gleder oss! storesøstrene mener han kommer til å bli veldig feminin da hehe med så mange søstre :P

Så spennende! Blir det jente nr 6 mon tro? 
 Jeg blir nesten misunnelig, gleder meg til neste gang!

ååå jeg kjenner det lille misunnelses monsteret i meg kommer opp... gleder meg sånn til å få en til <3 lykke til imorgen og kos dere med første møte med den lille i magen :D

gleder oss til oppdatering :D

ååå jeg kjenner det lille misunnelses monsteret i meg kommer opp... gleder meg sånn til å få en til <3 lykke til imorgen og kos dere med første møte med den lille i magen :D

gleder oss til oppdatering :D

Så spennende :) Alltid morro og gå på ul altså :) Gleder meg til oppdatering, kanskje ligger det en liten snurrebass der :):):)

Ja, kommer nok til å ha masse sommerfugler i magen på venterommet i morra. Å det er litt rart å tenke på at det sannsynligvis er siste gangen jeg får oppleve dette, for vi har vel bestemt oss for at det er siste barnet....men hvem vet hehe

Åååå..så kjempespennende!! rart å tenke tilbake på den tiden nå. Gleder meg til oppdateringen=)

Gleder meg til å høre!! Så koselig å se den lille i magen:) Like stort hver gang..må si jeg er litt misunnelig også...;)

Jeg og vil, jeg og vil :) 

Masse lykke til, gleder meg til å høre oppdatering :) Må få si at det står stooor respekt av deg, 6 barn, Guri for en fødemaskin du er ;) hehe... Tenk å få oppleve det enormt sterke øyeblikket der ditt barn blir født, hele 6 ganger!!!!! Lykke.

LYKKE!!!

Du er virkelig ei heldig dame som får oppleve slike mirakler hele 6 ganger!! Du er fantastisk og utrolig sterk... En av mine forbilder!

Gleder meg til oppdatering...

Så spennende:) Gleder meg til og høre hvordan det gikk:)

Så koselig :-)
Gleder meg til nestemann er på plass her inne :-)

Oppdatert ;)

åhh Gratulerer så masse me en liten gutt i magen:) Og så bra at alt så fint og flott ut:)

Så gøy at det kommer en gutt etter 5 jenter! Blir nok stas med en lillebror for alle:) Gratulerer!! Kos deg videre i svangerskapet, du er virkelig tøff med nr 6 på vei:)

Kjekt med en liten hanefar i kroppen :) vi er tre søstre med en liten attpåklatt bror: han har gått endel i kjole og vært dukka vår... fått barbie i julegave og elsket det... men det blir no ordentlige gutter av dem lell

Og så stas å ha en liten shoppe unnskyldning når det sannsynligvis er siste mann ;)

Så spennende, blir gøy med en liten gutt da

Gratulere så mye
Tenk at denne gangen blir det en GUTTemoticon Å så kjekt at alt hva bra.
Skal du ha noe ekstra oppfølging?
Må nå ærligt si at det friste med en til her i gården også,men får vel stoppe på de 5 jeg haremoticon
Klem

Back
Topp