Ultralyd med overraskelse.

Gratulerer med to:D
 
Gratulerer så masse med to friske spirer! Har du noen symptomer som tydet på tvillinger?

Hmm vanskelig å si om det er spesielt fordi jeg har to men er ekstremt sliten, veldig hormonell, småkvalm hele tiden og graviditets testene var veldig tydelig fra første stund jeg begynte og teste. Men nå vet jeg som sakt ikke om dette er noe værre en di som venter 1 :)
 
Hmm vanskelig å si om det er spesielt fordi jeg har to men er ekstremt sliten, veldig hormonell, småkvalm hele tiden og graviditets testene var veldig tydelig fra første stund jeg begynte og teste. Men nå vet jeg som sakt ikke om dette er noe værre en di som venter 1 :)

Det er så fascinerende at det går an å utvikle to babyer på en gang. Det må jo kreve en del ekstra av kroppen din! Håper du får et fint svangerskap!:)

Testet du tidlig positivt?
Jeg er selv ekstremt sliten denne gangen. Husker at jeg var trett sist gang også, men ikke sånn som dette. Men jeg er 4 år eldre nå da, og er i dårligere form i utgangspunktet. Så det kan jo ha noe med saken å gjøre.
Jeg skal på TUL på onsdag, så da får vi se om det er en eller to. Sannsynligheten er jo aller størst for å få en, men jeg hadde ikke blitt overrasket om det var to inni der.
 
Gratulerer så masse, det er veldig spennende å vente to ❤️

Jeg får toeggede tvillinger i August og klarer nesten ikke å vente med å møte de!

Du får veldig god oppfølgning på sykehuset og veldig mange ultralyder for å se at de vokser riktig. Veldig fantastisk å se begge to på skjerm samtidig når de blir større. Gled deg til å kjenne de og. Det er en veldig herlig følelse ❤️

Du får forresten masse rabatter når du venter tvillinger. Sjekk ut tvillingforeningen :)
 
Det er så fascinerende at det går an å utvikle to babyer på en gang. Det må jo kreve en del ekstra av kroppen din! Håper du får et fint svangerskap!:)

Testet du tidlig positivt?
Jeg er selv ekstremt sliten denne gangen. Husker at jeg var trett sist gang også, men ikke sånn som dette. Men jeg er 4 år eldre nå da, og er i dårligere form i utgangspunktet. Så det kan jo ha noe med saken å gjøre.
Jeg skal på TUL på onsdag, så da får vi se om det er en eller to. Sannsynligheten er jo aller størst for å få en, men jeg hadde ikke blitt overrasket om det var to inni der.


Tusen takk :) Ja det er veldig spennende og fascinerende. Det kjennes på kroppen at den jobber med noe ja, men jeg er veldig "flink" til å slappe av så kroppen får konsentrere seg om di to små. Har veldig veldig lyst at det skal gå bra for begge to å at jeg i desember kan bli stolt tvillingmamma.
Jeg tok første test dagen før forventet mens. Da var den veldig tydelig positiv. Senere har jeg tatt digital test med ukeindikator å der har ukene stemt ut ifra hvor langt jeg selv mente jeg var på vei.
Lykke til på ultralyd på onsdag! Kanskje vi blir tvillingmamma begge to! Uansett er det bare fantastisk å få se bankende hjerte, uansett 1 eller 2 :)
 
Gratulerer så masse, det er veldig spennende å vente to ❤️

Jeg får toeggede tvillinger i August og klarer nesten ikke å vente med å møte de!

Du får veldig god oppfølgning på sykehuset og veldig mange ultralyder for å se at de vokser riktig. Veldig fantastisk å se begge to på skjerm samtidig når de blir større. Gled deg til å kjenne de og. Det er en veldig herlig følelse ❤️

Du får forresten masse rabatter når du venter tvillinger. Sjekk ut tvillingforeningen :)

Tusen takk!
August ja, skjønner du gleder deg.
Gleder meg masse til neste ultralyd allerede, å gleder meg enda mer til det er gått 12 uker så det er litt tryggere å glede seg over de to små.
Krysser fingrene for at de trives imagen min :)
Takk for tips også, det kommer veldig godt med! :)
 
Tusen takk!
August ja, skjønner du gleder deg.
Gleder meg masse til neste ultralyd allerede, å gleder meg enda mer til det er gått 12 uker så det er litt tryggere å glede seg over de to små.
Krysser fingrene for at de trives imagen min :)
Takk for tips også, det kommer veldig godt med! :)

Det skjønner jeg veldig godt, det kommer til å gå fortere enn du tror :)

Jeg krysser og fingrene for deg og dine små ❤️

Bare hyggelig, det finnes og steder hvor du kan sette sammen en pakke (hvis du tenker å kjøpe mye nytt utstyr) og få en del rabatter på hele pakken. Vi gjorde det på babyshop :)
 
Back
Topp