Ultralyd mandag 4/2

HeidiR

Betatt av forumet
Juli13-jentene
På mandag er det endelig min tur til å dra på OUL! Vi har bestemt oss for å vite kjønnet, så håper nurket vil vise mammaen og pappaen sin det ;) Noen av dere som vil gjette kjønnet?

Ikke hatt noen spesielle plager i svangerskapet utenom kvalme og oppkast i 2 mnd ca, veldig trøtt og lite energi frem til uke 15 :)

Så gøy,heldigen :) 11 dager til min (vår) tur :)
Tror kansje du har en jente i magen din. Er ikkje så flink å tippe sånn,men det var følelsen eg fikk nå :)

går fort frem til det er din tur også da :)
Jente ja, selv har jeg en følelse på gutt. Har hatt følelse på jente selv, frem til her om dagen :p

Jeg skal også da:-):-):-) kansje du har en jente??? Jeg har vært like kvalm denne gang som sist så tror kansje d kan være en jente til.. men er skikkelig usikker. .

Aner ikke hva jeg skl tippe på deg uten et symptom!

Jeg har UL samme dag, men ikke før 19:00! Følt jente lenge, men nå tenker jeg gutt!

Ikke minste misunnelig :p blir spennende å se at alt er bra og hvem som gjemmer seg i magehuset :) gleder med til det er min tur

Jeg skal også den dagen klokka 14:p gleder meg veldig og tror vi får ei jente til.svangerskapet mitt til nå er helt likt mitt forrige med oppkast i 16 uker og nå hodepine fra h....

Første jeg tenkte var jente, men jeg klarer ikke bestemme meg for hva jeg får selv her, så jeg er nok ikke til å stole på :p
Har hatt jentefølelse lenge, men falt litt over på gutt de siste dagene....
Bare 10 dager til ul, kanskje jeg får vite da, hvis mannen har bestemt seg da :p

Vi er mange med ul neste mandag da;)

Back
Topp