ultralyd kontroll uke 38

mummien

Blir kjent med forumet
heisann alle sammen,lurte på om det er noen av dere septemberjentene som har vært på ultralyd i 38? hovrdan så det ut? kunne du se babyen,eller er den blitt for stor?
magen har flatet ut og smfyse målet er mindre enn gjennomsnittet,ligger på 32..
hva ligger dere på?
er litt engstelig...liker ikke når alt ikke er som det skal.

haåper noen har noen erfaringer og dele med meg?[;)]

har heller ikke sett det. men lykke tl og får håpe du får se litt av bebisen din

Hei jeg var på ultralyd med jenta mi når jeg var 38 eller 39 uker på vei, husker ikke helt. Prøvde å se om jeg kunne se noe men det var ikke rare greiene det.. forstod aldri helt hva jeg så på? Men det var jo gøy for det om. Fikk også dama som utførte ultralyden til å beregne hvor stor jenta mi var.

var på ultralyd på tirsdag - uke 37 - og det var ikke mye å se nei.. :) et lårben her og en magesekk der - litt skjelett - men ellers ikke så mye spennende. min kjære skjønte ingenting desverre (jeg så da i alle fall mage og urinblære etc) - så nå må vi nok vente med noe særlig visuell beundring til våre kjære små velger å komme ut...

Var på ul i uke 36+6 og kunne se hele hodet og ryggen armene og beina, hver for seg da selvfølgelig, men det var kjekt å se alikevell, bare spør så får du se det du vil[;)] mitt sf er også på 32og er under normalen, men det er helt forskjellig dette. alt sto bare bra til hvertfall[:D]

tusen tusen takk for alle svarene[;)] vi har en spennede tid fremfor oss...[:)]

Hei, jeg skal på ny ultralyd på tirsdag den 29. august da er jeg 37+4. Pga jenta vår sitt hode er litt over normalen, så skal se hvordan str på hodet er nå. Regner med at de måler bekkenet mitt i tilfelle det blir keisersnitt.. Akkuratt nå håper jeg på keisersnitt, fordi jeg er så møkka lei..[:'(]

Lykke til..

Back
Topp