S slettet Forumet er livet 24 Apr 2007 #1 Uff, gruv-gleder meg! Blir jo spennende men er så redd for at det skal være noe galt!
S slettet Forumet er livet 24 Apr 2007 #2 ORIGINAL: Krisp ORIGINAL: Line Lavendel Uff, gruv-gleder meg! Blir jo spennende men er så redd for at det skal være noe galt! Det går så fint så[:D] Lykke til[;)] ¨ Takk [:D]
ORIGINAL: Krisp ORIGINAL: Line Lavendel Uff, gruv-gleder meg! Blir jo spennende men er så redd for at det skal være noe galt! Det går så fint så[:D] Lykke til[;)] ¨ Takk [:D]
~StolteMamman~ Forelsket i forumet 24 Apr 2007 #3 Lykke til, det går sikkert kjempebra! Så får du jo sett den lille spira da!![;)]
S slettet Forumet er livet 24 Apr 2007 #4 ORIGINAL: lystpåbaby Lykke til, det går sikkert kjempebra! Så får du jo sett den lille spira da!![;)] Jeg har sett den før også....men nå gruer jeg meg litt ekstra mye! Uff! *hoppe i dusjen*
ORIGINAL: lystpåbaby Lykke til, det går sikkert kjempebra! Så får du jo sett den lille spira da!![;)] Jeg har sett den før også....men nå gruer jeg meg litt ekstra mye! Uff! *hoppe i dusjen*