ultralyd - jente???

~Maja~

Elsker forumet
Heisann!

Jeg var på min første ordentlige ultralyd i dag. Alt stå fint til med babyen [:D]. En stooor opplevelse for meg som er førstegangsfødene! =)

Men det jeg egentlig vil med denne linken er å finne ut hvor sannsynlig det er at jeg får jente når de sier det tror det er det. Hvor mange av dere fikk vite at dere ventet en jente? Og hva fikk dere???

Fikk jo vite at hun ikke så noen guttetiss... =)
Hadde liksom vært mer sikkert om hun hadde sett det... Jeg mener, den kan jo bare ha "gjemt seg"...

~Maja~

Jeg fikk vite at det var jente i uke 24 og jente var det [:D]

ORIGINAL: siric

Takk =)

Jeg er "bare" i uke 18... så sikkerheten er nok mindre hos meg... Men...
-jeg vet ikke jeg...

Håper flere kan svare! Tenkte jeg skulle se litt på gjennomsnittet.... -og det hadde jo vært fint å ha litt flere å regne ut et gjennomsnitt av... [;)]

~Maja~

ORIGINAL: ~Iversen~

Heisann!

Jeg var på min første ordentlige ultralyd i dag. Alt stå fint til med babyen [:D]. En stooor opplevelse for meg som er førstegangsfødene! =)

Men det jeg egentlig vil med denne linken er å finne ut hvor sannsynlig det er at jeg får jente når de sier det tror det er det. Hvor mange av dere fikk vite at dere ventet en jente? Og hva fikk dere???

Hadde liksom vært mer sikkert om hun hadde sett det... Jeg mener, den kan jo bare ha "gjemt seg"...

~Maja~

jeg sa ifra på forhånd at vi kun var interessert i kjønnet hvis hun kunne være så sikker som mulig på at hun så riktig. Og sa at vi kom til å huke tak i henne hvis hun sa et kjønn og det kom ut det motsatte[:D][:D][:D]Dama hadde litt humor, så vi tok sjansen på den siste kommentaren der[:D][:D]

men det vi kom med av ønsker her, gjorde at hun tok en skikkelig undersøkelse for å sjekke kjønnet også da, så hun sa etter en stund at hun tydelig så at det var en jente, da jenta vår blottet rompa si rett mot oss osv[:D][:D]dette var på en Ul i uke 17.

Deretter har vi vært på flere ultralyder, og fikk senest i uke 31 bekreftet at det fortsatt er ei jente inni der[:D][:D]

Så hvis det plopper ut en gutt nå om et par uker, så får vi en sønn med verdens minste tiss[:D][:D][:D]

ORIGINAL: LinnHege

til meg sa dem at dem var 99% sikkre på at det var jente

men så kom det en gutt da[:D]

(og han hadde stor tiss) hihi [:D]
rart dem ikke så det[8|]

Oy..... ja.....

Hvor langt på vei var du da???

Takk til deg også [link=http://forum.babyverden.no/showProfile.aspx?memid=17691]~Frøken Dings~[/link] for at ditt svar! =)

~Maja~

Først av alt må jeg bare takke alle dere som har svart så langt! =)
Setter stor pris på det! =)

Hun sjekket det rimelig grundig hos oss (tror jeg da). Hun sa i vertfall at hun hadde fått inn et klart bilde, så hun satte en knapp på at det er en jente. Men hun sa også at hun ikke var 100% sikker (hvem kan vel egentlig være det da???).

~Maja~

ORIGINAL: ~Frøken Dings~

ORIGINAL: LinnHege

til meg sa dem at dem var 99% sikkre på at det var jente

men så kom det en gutt da[:D]

(og han hadde stor tiss) hihi [:D]
rart dem ikke så det[8|]

Oy..... ja.....

Hvor langt på vei var du da???

Takk til deg også [link=http://forum.babyverden.no/showProfile.aspx?memid=17691]~Frøken Dings~[/link] for at ditt svar! =)

~Maja~

Bare hyggelig!

Et tips: lag en avstemming! Mye lettere å se gjennomsnnittet da! [:)]

Godt tips! =)
Tenkte ikke på det... hihi
Skal gjøre det!

~Maja~

på ultralyd med begge mine (den ordinære stemte kjønnet de sa med det som kom ut... [:D]

Jeg "visste" i grunn med meg selv at det ble jente, og det stemte på ultralyden også. [:D] 

ORIGINAL: siric

Takk =)

Jeg er "bare" i uke 18... så sikkerheten er nok mindre hos meg... Men...
-jeg vet ikke jeg...

Håper flere kan svare! Tenkte jeg skulle se litt på gjennomsnittet.... -og det hadde jo vært fint å ha litt flere å regne ut et gjennomsnitt av... [;)]

~Maja~

på ul i uke 18 sa de at de trodde det var ei jente, og det var det[:D]

Først av alt må jeg bare takke alle dere som har svart så langt! =)
Setter stor pris på det! =)

Hun sjekket det rimelig grundig hos oss (tror jeg da). Hun sa i vertfall at hun hadde fått inn et klart bilde, så hun satte en knapp på at det er en jente. Men hun sa også at hun ikke var 100% sikker (hvem kan vel egentlig være det da???).

~Maja~

Hvis du har mulighet og veldig lyst til og være sikker, kan du jo ta en 3d-UL. Det gjorde vi, og så like klart som om ho skulle vært ute av magen at her var det ei jente...
Men ho er jo ikke født enda da, men kan vel allikevel med 100% sikkerhet si det er ei jente. Ellers skjønner jeg ingenting... [:D]

Stemte forresten med gutten vår og, det så vi tydelig med bare vanlig UL.

førte gang  jeg var gravid. ul i uke 20 fikk vite det ble jente, det stemte

andre gang jeg var gravid. ul i uke 17, fikk vite det var jente og det stemte.

Heisann!

~Maja~

Har hørt at det er jente de kan ta feil av. Hvis de sier gutt.. så tror jeg de er rimelig sikre.. men derimot sier de jente.. så kan de ta feil.. men det vel ikke så ofte tror jeg[;)] Jeg selv har fått beskjed på ultralyd nå at jeg får jente.. stolte ikke helt på det. var på 3d ultralyd nå.. og han også bekreftet jente.. var på enda en ultralyd nå i helgen og jormor der sa jente.. så nå velger jeg å stole på det[:D]

Ser endel har tatt 3D ultralyd... hvordan ordner jeg det???

Hvor?
Og koster det mye???

~Maja~

Vi fikk vite jente på ordinær UL i uke 19. Hun sa hun var 99,9% sikker. Hun ville gi oss 0,1% å gruble på[;)] Hun viste oss også at det var veldig hvitt der nede og det var visstnok hud. Og hun hadde helt rett hos oss[:D]

Ser endel har tatt 3D ultralyd... hvordan ordner jeg det???

Hvor?
Og koster det mye???

~Maja~

Jeg tok i Oslo. Det kostet 1500. Det var en lege som gav full legesjekk av babyen. Jeg gjorde det i uke 22.. angrer veldig på at jeg gjorde det såpass tidlig egentlig.. nå når jeg ser hvor finere ansiktsbilder man får ved å vente til feks uke 26... og etter det...

jeg var på ul i uke 18,og de sa da at de trodde d var jente.så jeg bestillte ny time, fikk da i uke 26 og de sa også der at d ble jente.og vi fikk ei hærlig lita snuppe[:D][:D][:D]

Back
Topp