ultralyd inkalling?

*moonpie*

Glad i forumet
Jeg var på første kontroll i uke 7 og da sendte han inkalling til sykehuset men jeg har fortsatt ikke fått, synes dere jeg skal ringe til sykehuset er jo i uke 14 i morgen og syntes det har tatt veldig lang tid [:@] Sørlandets sykehus forresten :)

Jeg hadde ringt for å høre :-) De fleste her inne har vel fått dato allerede....??

Ja det bør du, var til lege på tysdag og fekk innkalling i dag

jeg var hos legen når jeg var ca.5 uker på vei og nå er jeg 15 uker å har enda ikke fått brev, men ringte opp dit å da sa de når jeg har fått time og at brevet er på vei.. så det kommer nok, men tar litt tid bare[8|]

hmm ja da er det vel bare å ringe på mandag å høre hvordan det ligger ann :)

ville ringt.. kain jo være d er skjedd en feil,, jeg fikk timen en uke etter at legen sendte d til sykehuse..

Det hørtes merkelig ut, jeg var på kontroll i uke 6 og fikk inkalling allerede etter en ukes tid. Så nå for deg har det gått 7 uker siden kontrollen så jeg ville ha ringt å hørt på hva som har skjedd. Lykke til [;)]

Eg og måtte vente en stund for å få vite korti eg skulle på UL. Så eg ringte til slutt og da fikk eg vite det. Noen dager seinere kom brevet i posten [:)]
Eg ville ringt de på mandag [;)]

Jeg er 16 uker på mandag og har heller ikke fått innkalling... Men hos meg lå henvisninga i den permen vi får... men d siste han sa var at han skulle sende henvisning til ultralyd... jeejee

Var til legen på en onsdag, brevet kom på lørdag. Så d gikk fort[:)]

ORIGINAL: dilleba

Jeg er 16 uker på mandag og har heller ikke fått innkalling... Men hos meg lå henvisninga i den permen vi får... men d siste han sa var at han skulle sende henvisning til ultralyd... jeejee

hva slags perm er det vi får`?

ORIGINAL: Embriks mam

ORIGINAL: dilleba

hva slags perm er det vi får`?

Da lurer eg også på, har ikkje fått noko ting eg[:-][:-]

Jeg fikk innkalling etter mye om og men. Måtte ringe og purre på legen, gikk nesten 3 uker fra jeg var inne (uke 11) til hun sendte henvisning til UL. Har akkurat fått tid men det er så seint som 24/9 og da er jeg omtrentlig 19 uker på vei. Jeg ville ringt og snakket med legen.

Jeg fikk henvisningen med meg fra legekontoret i uke 9, jeg- og svingte liksågodt innom til gyn på veien hjem. Så jeg fikk ihvertfall time kjapt[;)]

Jeg var også hos legen i uke sju, og hu sendte henvisning samme dagen som jeg var der... Nå er jeg 16+4 og har fortsatt ikke fått innkalling... Ringte til sykehuset for å høre for et par uker siden, og da sa de at de hadde fått henvisningen, men at det ikke var satt opp time til meg enda, men det ble i september og at jeg fikk brev når de hadde satt opp time... Nå er det ikke lenge før vi er i september, og jeg syns at man burde få beskjed litt god tid i hvertfall, så hvis jeg ikke har fått brevet på mandag, så ringer jeg nok igjen... Irriterende altså... Jeg er jo så spent, sjekker postkassa flere ganger om dagen[8D] Hehe...

Jeg fikk innkalling for noen dager siden. Skal på ul den 24.09, da er jeg 19+2 på vei. Dersom legen din har sendt henvisning kommer den nok snart i posten.

Den røde mappa bare, der hvor de legger all informasjonen inni [:)] kaller det perm...

ORIGINAL: *moonpie*

Jeg var på første kontroll i uke 7 og da sendte han inkalling til sykehuset men jeg har fortsatt ikke fått, synes dere jeg skal ringe til sykehuset er jo i uke 14 i morgen og syntes det har tatt veldig lang tid [:@] Sørlandets sykehus forresten :)

Join the club honey... [:@][:@][:@]
Legen min sendte inn henvisning når jeg var i uke 8 og den sier de at de ikke har mottatt.. De har ikke hørt fra legen min i det hele tatt sier de, noe som er tull siden legen min har vært i kontakt med de flere ganger..

(Jeg har jo laget min egen tråd om dette da, men skriver det også her slik at du skal se hvor håpløst det er....) De sier jo nå at det ikke er innkalling til ultralyd før i uke 19-21. I går fikk jeg innkalling til min ultralyd. Når den dagen er så er jeg 23 uker på vei...!!!!! Forbanna møkka sykehus....

Back
Topp