Ultralyd imorgen!!!

GravidHønemor

Snart 3barnsmor❤️❤️❤️
Desemberskatter 2016
Herregud, jeg har hatt nedtelling til morgendagen helt siden jeg fant ut om graviditeten for to uker siden, og nå er jeg sååå nervøs!!! Etter to SA på det siste halvåret så er jeg liksom forberedt på det verste, men vet allikevel at jeg kommer til å være så knust hvis det skulle være SA/MA/BO.. :( krysser fingrene for at alt går bra!!
 
Last edited:
Hvor langt er du på vei? Håper med deg at alt er bra! Bør vel være din tur nå med to sa på så kort tid :Heartred Du får oppdatere oss :)
 
Lykke til! Jeg har også ul i morgen og er også supernervøs!!
 
Tusen takk! Masse masse lykke ønsker til deg også! Hvor langt er du på vei? Håper vi begge får en fin opplevelse i morgen <3

Takk!! ❤ ❤ Jeg er 7+0 i morgen. Vi har prøvd i over to år så det helt uvirkelig at det skal være noe liv der inne.. Er så utrolig nervøs, men blir spennende samtidig. Spennende å også høre hvordan det går med deg. Lykke til igjen! ❤
 
Takk!! ❤ ❤ Jeg er 7+0 i morgen. Vi har prøvd i over to år så det helt uvirkelig at det skal være noe liv der inne.. Er så utrolig nervøs, men blir spennende samtidig. Spennende å også høre hvordan det går med deg. Lykke til igjen! ❤

Lykke til :)
 
Hvordan gikk det idag? :)
 
Herregud, jeg har hatt nedtelling til morgendagen helt siden jeg fant ut om graviditeten for to uker siden, og nå er jeg sååå nervøs!!! Etter to SA på det siste halvåret så er jeg liksom forberedt på det verste, men vet allikevel at jeg kommer til å være så knust hvis det skulle være SA/MA/BO.. har ikke fortalt noen om ultralyden enda, ikke engang mannen min... Han kunne ikke ha blitt med uansett, så jeg vil ikke stresse han mens han er på jobb. Det hadde vært en drøm å kunne sende han et bilde etter ultralyden med teksten "et lite hjerte som banker" :D

Hvordan gikk det?
 
Hei igjen! Så hyggelig at dere hadde meg i tankeneu idag :) det gikk fint idag.. tror jeg :p legen forklarte meg før ultralyden at når det er så tidlig, så er det ikke sikkert man finner så mye osv. Jeg var drit nervøs.. hun fant en sånn svart hulrom som hun sa var plommesekken? Hun sa i alle fall at den hadde festa seg på en "bra" plass ifht livmoren. Slimhinnene var fortykket, livmoren var forstørret, og så fant hun en cyste på eggstokken min, som hun mente var veldig normalt for gravide. Så alt tyder på at det er et svangerskap, men at det er veldig tidlig enda. Jeg hadde regnet meg fram til at jeg er i uke 6+1 idag iflg siste mens, men syklusene mine varierer fra 28-30 dager. Hun mente derfor at jeg kanskje var i uke 5 istedenfor. Hun så en antydning til noe som kunne være babyen, men turte ikke å si noe sikkert fordi maskinen var litt gammel. Så jeg tok blodprøve og skal ta ny på fredag for å sjekke stigningen, og så skal jeg tilbake om to uker for ny ultralyd. Jeg prøver å overbevise meg selv om at det er enda tidlig, derfor vi ikke så noe. Som hun sa, noen dagers forskjell utgjør mye denne tiden, fordi de vokser fort i str i denne perioden. Men, jeg skal være ærlig, når hun så bare det svarte hulrommet, så sank blodet og jeg tenkte med en gang at det sikkert var sånn blighted ovum... Så da gjelder det å holde hodet kaldt de to neste ukene :p
 
Last edited:
Back
Topp