Ultralyd imorgen.....

Lykkefrøet

Betatt av forumet
..... og jeg gruer meg.... Er så redd for at babyen ikke er frisk og at ting ikke er som det skal... Lurer på om jeg noen gang kommer til å slappe av i dette svangerskapet, hehe... :) Huff....

Masse lykke til på ul i morgen :) Til fredag blir det min tur, kjenner jeg gruer meg litt jeg også samtidig som jeg gleder meg :)

Lykke til :)

Lykke til, jeg synes egentlig alt ble lettere etter ul! Da fikk jeg en bekreftelse på at alt var bra, og nå kjenner jeg spark hver kveld så nå er jeg mye roligere :thumleft

Masse lykke til:) Vet godt hvordan du har det, men det skal nok gå bra:)

Vet akk hvordan du har det :) Skal selv på oul i morgen, og gleder meg mest, men gruer meg litt og. Har du hørt hjertelyd og slik eller? :)

Heisann alle! Da har jeg vært på ultralyd, og hurra!!!, alt var bra, alle mål og organer og alt var helt etter planen :), OG det er en gutt, her og! Jeg er så letta nå!! Har ikke vært så veldig aktiv her inne sånn generelt, mye fordi jeg kanskje aldri helt har klart å tro på det og slappe av, men nå, nå føler jeg meg 1000 kg lettere, så nå er det bare å starte planleggingen for fullt :)

Gratulerer så mye! Godt å høre alt står bra til :) Og så fint og klart ultralydbildet! :)

Gratulerer med guttebaby :) Herlig å vite alt er fint, det gjør livet litt lettere :)

Fint bilde :) Kan tenke meg det var en lettelse å se alt var i orden :)
Vi skal på oultralyd til Mandag, og gleder oss veldig :)

Takk! Jeg er veldig glad nå! Eneste er bare at vi hadde noen fine jentenavn vi kunne tenkt oss, men nå får vi spare det til en annen gang eventuelt :) Litt vanskeligere med guttenavn synes jeg, men vi skal nok komme på noe :)
Men, jeg er så letta over at alt var bra, og nå kan vi begynne å glede oss ordentlig!! :) Lykke til til alle andre, håper det går like bra med dere og! :)

Back
Topp