• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Ultralyd idag

Babyfabrikken A/S

Elsker forumet
Endelig vår tur....prøvde å laste inn bildet som jeg har scannet, men får bare beskjed om at filen er for stor...noen som har noen råd å komme med?

vet ikke hvordan du gjør det med bildene.. men hvordan gikk det på UL? gleder meg te mandag da skal vi på UL.. ;-)

Åhh gleder meg jeg også...men vi skal ikke før den 27.feb[:)]
Kan tenke meg du koste deg på ul[:)]

Ja, det var en utrolig opplevelse...Er førstegangs så det var bare helt spesielt. Vi satt som vi var hypnotisert begge to....

Alt stod bare bra til med den lille..Var så redd for det pga kan ikke akkurat si at jeg med sikkerhet har kjent spark...

Kjønnet kunne jordmoren se også, men vi ville ikke vite, så vi har fått svaret i en konvolutt som sambo har tatt godt vare på....jeg er altfor nysgjerrig....

Lykke til så masse....Fikk forresten ny termin 1 dag før beregnet til 14 juli.[;)]

[Hehe...Det har seg nå sånn at jeg ikke er den mest datakyndige og sånne programmer har jeg aldri brukt før. Har klart å få bildet inn der, men hvordan forminsker jeg det der?

Krysser fingrene for deg rosapute.Kommer du tilbake hit etterpå????

er så nysgjerrig her altså....det går faktisk mer og mer opp for deg etterpå enn rett etter du har vært der....iallefall for meg...nå ser jeg på bildene og prøver å se mer fremover.....er sikker på det går bra med dere.

her er lille babyen vår......det ene bildet....noen som kan gjette kjønnet utfra bildet?

her er det andre bildet av knøttet våres

Hei! [:D] Jeg skal på ultralyd i morgen, og gleder meg noe så sinnsykt!!! Jeg har også på følelsen at jeg får gutt, men har drømt at det ble jente... Hm...er det noe i det da mon tro?? Vi vil ikke vite hva det er vi, må holde litt spenning til fødselen. Hvis jeg klarer da...[&:]

Gratulerer så masse rosapute[:D]
heldig du er for at prinsessen din ikke var sjenert da...min lille virket litt sjenert da han/hun gravde hodet ned i livmoren og vi ikke fikk sett det før på slutten...hørte etterpå at det var lurt å drikke cola el rett før man skulle inn(også jeg som bare drikker vann da). jaja.Kos deg masse med bildene....Samboeren min har veldig roen for kunst og planlegger å male nurket vårt....det kan jo bli artig.

Back
Topp