Ultralyd idag

catymor

Betatt av forumet
Aprilbarna`15
Idag var det min tur til å ta ul. Var på Majorstuaklinikken og hadde en flott opplevelse :-) Fikk høre hjertet slå, se nese, kjeve, og armer og ben sprelle rundt. Nurket var 39 mm langt, Noe som betyr at termin 1. April stemmer på en prikk :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Så flott:) Gratulerer! Er så spesiell følelse å høre hjertet! Jeg var også på Majorstuaklinikken i dag for å få en bekreftelse pga.få symptomer...Der fikk jeg høre et hjertet slå perfekt og terminen ble satt frem til 27.4 <3

Så flott:) Gratulerer! Er så spesiell følelse å høre hjertet! Jeg var også på Majorstuaklinikken i dag for å få en bekreftelse pga.få symptomer...Der fikk jeg høre et hjertet slå perfekt og terminen ble satt frem til 27.4 <3

Var du? Så morro! Jeg syns han var helt fantastisk. Var du fornøyd? :)

Bra at det stod bra til med den lille :)
Jeg har også vært på UL i dag og var stor forskjell på det vi så i dag og for 2 uker siden :) Så tydelig hode og antydning til armer og bein og et hjerte som banka :) Herlig å vite at alt er som det skal foreløpig :) Skal på ny UL om ca 4 uker :)

Bra at det stod bra til med den lille :)
Jeg har også vært på UL i dag og var stor forskjell på det vi så i dag og for 2 uker siden :) Så tydelig hode og antydning til armer og bein og et hjerte som banka :) Herlig å vite at alt er som det skal foreløpig :) Skal på ny UL om ca 4 uker :)
Så gøy :) hvilken uke er du i nå?

TuMmY LoVe

Så fantastisk :D

Var du? Så morro! Jeg syns han var helt fantastisk. Var du fornøyd? :)

Jeg synes han var en fin type så er veldig fornøyd:) Hadde gruet meg litt på forhånd, men det slapp fort taket. Han ga raskt beskjed at alt var OK så jeg kunne puste lettet ut:) Var du på 3D siden du fikk se så detaljerte bilder?:)

Sent from my iPhone using BV Forum[/quote]

Gratulerer! :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Jeg synes han var en fin type så er veldig fornøyd:) Hadde gruet meg litt på forhånd, men det slapp fort taket. Han ga raskt beskjed at alt var OK så jeg kunne puste lettet ut:) Var du på 3D siden du fikk se så detaljerte bilder?:)

[/quote]
Ikke 3D, han bare viste meg det. Så det var jo utydelig, men vi så på en god stud og han pekte. Også sprellet nurket rund så vi fikk se det fra alle vinkler :)

Idag var det min tur til å ta ul. Var på Majorstuaklinikken og hadde en flott opplevelse :-) Fikk høre hjertet slå, se nese, kjeve, og armer og ben sprelle rundt. Nurket var 39 mm langt, Noe som betyr at termin 1. April stemmer på en prikk :-)

Min var også 39, termin 31 mars, men de var veldig usikre på den.

Excuse me- damn that autocorrect.

Så moro :-) Er noe helt spesielt å se lille for første gang <3

Flott :) jeg skal om 2 uker bare går å venter :)

Min var også 39, termin 31 mars, men de var veldig usikre på den.

Excuse me- damn that autocorrect.
T var jo litt rart. Han jeg var hos kunne dette utenatt. Når han så den var 39 da han at jeg var 10+4 med en gang, og han var ikke usikker ;) Er 10+6 idag!

T var jo litt rart. Han jeg var hos kunne dette utenatt. Når han så den var 39 da han at jeg var 10+4 med en gang, og han var ikke usikker ;) Er 10+6 idag!

Er jo bare en dag da, regner egentlig med en aprilbaby, så stemmer nok. Veldig usikker på siste mens o, fikk vite nærmere på oul sa de. Men er du ikke 11 i dag da? På appen
Min står 11+1.

Excuse me, Damn that autocorrect!

Back
Topp