Ultralyd idag!

Maje-Mor

Elsker forumet
Septemberlykke 2016
Da har vi vært på ultralyd, og heldigvis så alt bra ut! Kjempelykkelig for det :) Ble nesten helt satt ut da legen sa at det heeelt tydelig var en GUTT! Så mye for magefølelsen :) det er en tanke som omtrent ikke har slått meg engang, så kommer nok til å bruke litt tid på å venne meg til det. Men det er selvfølgelig kjempestas! Og så var jeg spent på terminsetting. Lårbein og magemål tilsvarte akkurat 18+4 som jeg sjøl har regna meg fram til ut fra eggløsning, litt artig. Men hodemål var større og tilsvarte 19+2. Legen mente hodemål var avgjørende, og satte 19+1 og termin 2. mai. Sambo hadde også (og har forsåvidt fortsatt) stort hode og tydelig forskjell på måla på UL, så regner egentlig med at termin 6. mai er mest riktig likevel, og at det er en baby med forholdsvis stort hode. Helt rart å være ferdig med noe jeg har sett fram til så lenge, kanskje neste gang vi ses er ved fødsel liksom!

Gratulerer med en liten gutt i magen!:) Jeg har en magefølelse på at det er gutt her, blir spennende å se ;)

Takk! Ja, da blir det spennende å se :) jeg ble vel omtrent like overraska som om jeg hadde fått beskjed om at det var tvillinger, og spurte flere ganger om ho var heeelt sikker :)

Gratulerer med gutten i magen og vel overstått ul....

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Hihi så gøy! Gratulerer! Jeg har også vært på ul i dag! Jeg skal også få gutt og jeg fikk også termin 6.mai :-D hehe så vittig! :-D

Gratulerer med en gutt i magen - vil nok få noe av samme reaksjon om de sier det er en gutt i magen min og....hehe....overbevist om at d er ei jente :p men mannen tror det er en gutt da :)

Gratulerer så mye. Sikkert kjempedeilig å bli ferdig med det :) Jeg får nok litt samme reaksjon om jeg får beskjed at det er jente. Føler jo att det er gutt, men har jo jente fra før så venner meg nok til tanken ganske raskt. Vi får iallefall forhåpentligvis vite det neste fredag :)

Uff det er litt vanskelig sånn her syns jeg. Min man er overbevist om at det blir gutt og jeg vil veldig gjerne ha en jente. Så sier de at det blir gutt i morgen er min mann veldig lykkelig og jeg må nok vende meg litt til tanken ^^

Men gratulerer masse med en liten guttebebis! <3

Det var veldig snodig, ja :) er selvfølgelig egentlig bare opptatt av, og supertakknemlig for, at alt så bra ut. Men jeg har liksom sett for meg å få jente, og hadde jentefølelse fra dag 1. Tanken på at et levende barn utvikles i magen min er merkelig nok å fatte, men tanken på at det skulle være en gutt var HELT fjern for meg - har tenkt "ho" hele veien, og bare tenkt på jentenavn, osv. Kan nok være lett å forveksle et bevisst eller ubevisst ønske med magefølelse, tror jeg. Ble ikke skuffa, bare VELDIG overraska, sa "seriøst?" og "er du heeelt sikker?" til legen flere ganger. Og ho sa det ikke var tvil :) Så nå føles det litt som at det går opp for meg på nytt, at jeg er gravid - med en gutt :)

Back
Topp