Ultralyd idag

Exentrica

Forelsket i forumet
Var på veeeeldig tidlig ultralyd idag for å prøve å lokalisere spiralen, men den er forsvunnet. Ser ut til at den ikke var godt nok satt inn, og kanskje har blitt med en tampong ut eller noe slikt. Vanskelig og si sa legen. 

Men så gøy å se den bittelille prikken! Har fått ny time om 20 dager for å konstatere at ting er som det skal være, og at lille spire har holdt seg fast. Hjerte hadde ikke begynt å banke enda, så det får jeg se neste gang. Gleder meg!!

at det går an.. med spiralen mener jeg :)
Har du bilde av UL, er SÅÅÅÅ nysjerrig:)

Siden jeg brukte fastlege til å sette inn, fikk jeg ikke oppfølgingstime. Hun legen på sykehuset mente det kunne vært unngått hvis jeg hadde brukt de. Jaja.. Slik ble det!

Fikk ikke med bilde idag, men neste gang håper jeg å få med et!

utrolig historie:) gleder meg til å være her og følge alle andre! håper sprien sitter i 8 månader til<3

Krysser fingrer jeg også! For sikkerhets skyld skulle de ta røntgen etter svangerskapet for å utelukke at den hadde "borret" seg gjennom livmoren og inn i buken... *GRØSS* Ikke at det var noe farlig, men den har jo veldig liten funksjon der inne liksom 

Trodde spiral var sikkert som banken jeg, men selvfølgelig er det helt typisk meg å komme ut for noe sånt!

Men det skal være sagt, når spiren først er der, er den mer enn hjertelig velkommen ut i livet om 8 måneder! Selv om det er vel tidlig i forholdet :)

Så bra du sjekket det:) Hadde spiral selv, trodde ikke det går an bare å forsvunne..
Ønsker lykke til videre:) 

mamatilto skrev:
Så bra du sjekket det:) Hadde spiral selv, trodde ikke det går an bare å forsvunne..
Ønsker lykke til videre:) 

Trodde ikke det jeg heller.. Men mest sannsynlig er den ikke satt inn riktig av lege. Slik at den har kommet ut igjen. 

Takk for det! 

Så spennende  Så de noe på UL altså? Jeg skal til lege i neste uke, da er jeg 5+5, lurer på om det er noen mulighet til å se noe da?? Trodde ikke det var vits før man var nærmere 7-8 uker..

Back
Topp