Ultralyd idag! **Oppdatert**

AlliMac86

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Da drar jeg avgårde til min første ultralyd.. Kjenner jeg grugleder meg! Håper alt er bra.. Er skikkelig spent.. =)

Oppdaterer senere når jeg kommer hjem igjen =)

___________________________________________________________

Det gikk veldig bra på ultralyden!! Fikk innvendig ultralyd, og først kunne jeg se livmoren, med et tydelig fostersekk, og det var et tydelig bankende hjerte!! *SMELT* Ble så glad når jeg så da.. Endelig kan jeg slappe av og vite at alt er fint..

Men så sier legen plutselig: "Hmm..." mens hun vrir og dreier på ultralydapparatet.. Jeg ser på sambo og sambo ser på meg.. før vi begge ser på henne..
Hun spør meg: "har du vært mye kvalm?", og det kunne jeg jo virkelig bekrefte!!
Så sier hun: "Jeg tror ser to bankende hjerter her, er ganske sikker på det, men kan ikke bekrfte det helt.. Du er litt tidlig på vei enda.. Jeg vil at du skal komme tilbake om 2 uker! Det er iallefall en 40-50% sjanse for at du skal ha tvillinger!!"

Både jeg og sambo kunne også se hjertene, tror vi da.. Kunne iallefall se de to forskjellige områdene som hun så pulserende hjerte på.. Legen mente i tillegg at område embryoe(ne) er på var større enn normalt, enn om det bare skulle være en..

Så jeg er litt sjokkert nå.. Prøver å ikke ta det for mye innover meg, før neste ultralyd er gjennomført.. Men oioioi.. Dette kan bli dobbelt glede!! Uansett er det et bankende hjerte der, så lille babyen i magen er der, og alt ser veldig bra ut!!
 
så morro:-) gratulerer så mye!! Blir spennende på neste ultralyd da:-)
 
så morro:-) gratulerer så mye!! Blir spennende på neste ultralyd da:-)
 
Oiiii så gøy!!!! Hohoooiii;-D Det var jo superspennende nytt da, blir gøy å høre hvordan det går videre, hihihi.. 
 


Tichini skrev:
så morro:-) gratulerer så mye!! Blir spennende på neste ultralyd da:-)


Tusen takk :) Ja, jeg gleder meg!! Håper ukene går fort unna.. :D
 


Tre-må-det-være! skrev:
Oiiii så gøy!!!! Hohoooiii;-D Det var jo superspennende nytt da, blir gøy å høre hvordan det går videre, hihihi.. 


Ja, det er kjempe spennede!!! Gleder meg til neste ultralyd.. Selvfølgelig, jeg er jo like glad om det skulle vise seg å bare være ett embryo :D Det er en fantastisk følelse å vite at alt er bra :D
 
Så bra alt var bra:) Deilig å få se hjerte.
 
Å!!!!! Herregud! Grattis!!! Dette blir det spennende å følge med på  Min tur på onsdag, kryss fingrene for meg! 
 


En mini til skrev:
Så bra alt var bra:) Deilig å få se hjerte.


Ja, det er en kjempe deilig følelse :)
 


mammamoren skrev:
Å!!!!! Herregud! Grattis!!! Dette blir det spennende å følge med på  Min tur på onsdag, kryss fingrene for meg! 


Tuuuusen takk Ja.. Jeg gleder meg veldig!! Skulle ønske ukene var gått og at jeg skulle dit  morgen! Hehe.. Får nok bare smøre meg med tålmodighet

Jeg krysser alt jeg eier og har for deg!! Blir spennende..
 
Gratulerer så mye, så fantastisk koselig!! :) Misunner deg litt, ønsker meg tvillinger ;)
 
Oi så spennende  Personlig hadde jeg fått panikk hvis det var to...Men det er fordi jeg har ei jente på 14 måneder fra før. Da jeg gikk gravid med henne ønsket jeg meg tvillinger. Lykke til med neste ul
 
Grattis så masse :) blir spennende til neste ultralyd
 
Gratulerer med bankende hjerte og kanskje tvillinger , så koselig
 
Så spennende!!! Tiden kommer vel bare til å snegle seg fram for deg nå :-(
 
så herlig å se ett eller to bankende hjerter. Dette blir spennende da:)
 
Kjempe spennende. Godt å høre at alt hva bra. 
 
Gratulerer
 
Tusen takk for tilbakemeldinger, jenter emoticon

Skal oppdatere så fort jeg vet noe mer, etter neste ultralyd.. Men dagene går seeeeint.. Hehe.. Tenker på det hele tiden.. :D Men plutselig er dagen der..
 
Back
Topp