Ultralyd idag <3

Idaav

Betatt av forumet
Jeg plages mye med magen min og har mye smerter. Har derfor vært veldig bekymret for om det har vært noe liv i magen min etter jeg ble gravid! Har også hatt litt lyserosa utflod. Ble derfor henvist av lege til tidlig UL.

Da vi kom til timen idag så var jeg bombe-sikker på at det ikke levde noe inni meg..!
Det første jeg så på skjermen var hjertet til lille som dunket, da begynte jeg nesten å gråte! :'-) Så sprellet h*n med føttene og hendene, så ut som h*n vinket til oss.. :-) Det søteste jeg har sett i hele mitt liv..
Det var vanskelig å måle noe siden h*n var så urolig! :-) Men jeg er litt over 12 uker på vei. Når jeg ringte mamma og fortalte at det var liv i magen min så gråt jeg.
JEG ER SÅ GLAD!!!! :-D Herregud jeg er gravid! Wæææ! :-D  Nå gråter jeg igjen..

 
Så herlig!!! <3 <3 <3 

Skjønner godt følelsen du sitter med, har hatt den selv. NYT det :D
 
Den følelsen er bare helt fantastisk :) Vi er jammen meg heldige som får oppleve dette! :)
 
Så hærlig:):)
Godt å høre at alt står bra til:) Det letter en mye:):)
 
Gratulere :) hadde det akkurat sånn jeg og. Helt til i går når jeg var på UL!
Beste beskjede man kan få.
 
Ja, er vi ikke heldige! :-) Er så glad for tiden nå, bekymringene er borte! :-) <3
 
Er d ikke en vakker følelse?? Sitt å grin æ å no.. :)) "æ e gravid"! Bare å si d føles rett og godt!! D bor nånn inni der ;))
 
Ja det e hæli å sei "Æ e gravid" ja! :-)  Rart at baby'n hoppe og sprælle inni der uten at æ kjenne nå! :-)
 
Så bra! Utrolig godt å få slike beskjeder. :D
 
Back
Topp