ultralyd i uke 8-9

godiva

Flørter med forumet
jeg tenkte å ringe rundt litt i morgen for å høre om noen har ledig time på ultralyd denne uka. Jeg er 8+2 i dag, og blir 9 uker på lørdag. Noen som har vært så tidlig og som har fått sett noe? Eller bør jeg vente et par uker?

Inne på "bilder"- mapen ligger en undermappe med ul-bilder. Der er litt forskjellige bilder fra mellom 7-9 uker, så kan du se litt hjva du kan forvente =)

Vi fikk se navlestreng, hjerte, høre hjertelyden, se ben og arm..da var jeg 8+4.

Men om du venter til 11-12 uker kan du nok se endel mer, å de kan nok sjekke mer ift indre organ og slik kanskje? 

jeg var på UL når jeg var 8+6 og ble ikke helt klok på det jeg så...men for mitt vedkommende var det for å kontrollere at det fortsatt sto bra til inni der etter en ganske heftig blødning, så jeg tror jeg forsvant inn i en lykkerus når legen sa "og der er et bankende hjerte..." så kanskje jeg hadde skjønt mer om jeg hadde konsentrert meg godt? det var liksom bare en liten klump ^^ 

det var lurt å se på bildene ja, det hadde jeg ikke tenkt på! :)
det er vel egentlig bare for å se om alt er greit, og om at jeg har kommet like langt som jeg tror...

Jeg var i uke 8+6 denne gangen. (ligger bilder inne på tråden)
Så en liten tass som flyttet litt på seg, hvor hodet var, begynnende armer og ben, hjertet som slo og det som var igjen av plommesekken.

Back
Topp