Ultralyd i uke 14/15

Venterpåsistemann

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
JuniJubel2021
Juligull2021
Stjerneskuddene 2024
Augustbarna2024
Noen som har erfaring med å vite kjønnet da?
Jeg er så spent på om vi må kjøpe inn gutteklær eller ikke :).
Når jeg var på tul tidligere i uken så snakket de om at jeg ikke fikk time til oul før om 13 uker ca. Jeg synes det er litt lenge :p.

Noen som har erfaring med å vite kjønnet da?
Jeg er så spent på om vi må kjøpe inn gutteklær eller ikke :).
Når jeg var på tul tidligere i uken så snakket de om at jeg ikke fikk time til oul før om 13 uker ca. Jeg synes det er litt lenge :p.

Vi skal i uke 13 da er vi rimelig sikre på å få vite det[emoji5] fikk det sist.

Sist graviditet fikk vi vite kjønn i uke 13. Tror det spørs litt på apparatene dem bruker, føler at private er flinkere enn offentlig da sist nevnte ikke fant ut kjønn på ordinær ultralyd.

Da skal jeg få bestilt meg time til uke 14/15 :). Må bare finne ut hvem som er flinkest i Trondheim :)

Vi fikk også vite kjønnet i uke 13 sist! :happy: Håper ho ser det denne ganga også!

Da skal jeg få bestilt meg time til uke 14/15 :). Må bare finne ut hvem som er flinkest i Trondheim :)
Var til ultraportalen med første mann, de var kjempe flink! Tok seg god tid, fortalte og pekte. Fikk mange fine bilder:Heartred skal til de denne gangen også, i slutten av mai. Er da uke 12:) sist var jeg i uke 11, fikk ikke vite kjønn da.

Var til ultraportalen med første mann, de var kjempe flink! Tok seg god tid, fortalte og pekte. Fikk mange fine bilder[emoji813]red skal til de denne gangen også, i slutten av mai. Er da uke 12:) sist var jeg i uke 11, fikk ikke vite kjønn da.
Der var jeg mens jeg var gravid med frøkna på 2 når jeg tenker meg om. Var veldig fornøyd, masse fine bilder :). Jeg var der et sted mellom uke 28-32 ca :). Skal tilbake dit rundt den tiden igjen tenker jeg :). Så får jeg se om jeg tar der i uke 14/15 også eller om det blir på Sirkus shopping :)

Håper vi får vite. Skal til privat i uke 12/13. :)

Sist fikk vi vite kjønnet allerede ved 11+4.

UL operatør fryste bildet og sa
"Aner vi en liten penis der" og gutt ble det.

Back
Topp