Ultralyd i Skien

**MarteMor**

Mamma for første gang
Aprilbarna`15
Har vært på alle ultralydene hos saga klinikk og er ikke så fornøyd med sist gang. Han dro spøker som mannen ikke helt tok, og spurte hvorfor vi ville vite kjønn.. Og så klarte han ikke se helt om det var jente eller gutt. Han sa han ikke så tiss eller pung så da trodde han jente. Men ikke helt fornøyd med tror. Han zoma mye ut og inn for å kunne se men ja tror..

Så det jeg lurer på er, er det noen andre man kan bestille time hos for å se?
Spurte fastlege om han kunne hjelpe med å finne annen til å se men fikk brev i dag om konsultasjon 4 mars på PP senteret, noe jeg syntes er litt for lenge til.
Noen i Grønlandsområdet som kan hjelpe?

Jeg fikk vite kjønn av gan med en gang og oppfølgningen der har vært super :-) kjempe fornøyd med både han og hun!
...må liksom ta han for den han er også...

Tror det skal være en som heter Henriksen også som tar ul privat, men der må du betale.
Men fikk du ikke vite kjønn på oul?? :-)

Jeg fikk vite kjønn av gan med en gang og oppfølgningen der har vært super :-) kjempe fornøyd med både han og hun!
...må liksom ta han for den han er også...

Tror det skal være en som heter Henriksen også som tar ul privat, men der må du betale.
Men fikk du ikke vite kjønn på oul?? :-)

Først trodde han han så en pung men var navlestrengen. Så lå ungen med bena i kryss så han så ikke noe. Zoma inn og ut lenge før han sier han ikke ser pung eller tiss så han tror det er jente.
Klarer ikke helt slå meg til ro med det..

Fikk du ikke sett det på oul?
Hvis barnet har bena i kryss så er det vel ikke så lett å se... og han vil kanskje ikke gi feil opplysning tenker jeg.

spørs hvor langt du er på vei, men har både søster og veninne som ikke fikk vite kjønn på oul pga han lå feil og de ville ikke gi feil opplysning ;)
veninna mi fikk ikke vite det før nesten 33 uker..

Back
Topp