Ultralyd i morgen!

Cassie

Betatt av forumet
Blir sendt på ul i morgen av jordmor jeg!![:-] Er i uke 17 nå, og hun fant ikke fosterlyden, og kjente nesten ikke livmora[8|] Har nesten ikke fått mage heller..Hmm... Men det er ganske sansynelig at jeg er kortere på vei enn 17 uker da. Husker nemlig ikke når jeg hadde mensen:/ Håper bare alt er bra!! Litt rart hvis det ikke er det fordi jeg føler meg jo i topp-form!
Er ihvertfall glad for at jeg fikk ul-time så jeg slipper å bekymre meg! Men tenker jo litt på om fosteret er dødt...Men hadde jeg ikke merket noe da tror dere? Enten at jeg hadde blitt dårlig, hadde hatt blødninger, eller abortert? Merker jo Ingen ting, og er i fin form jo! Merkelig..

Alt er sikkert bra. Lykke til i morgen!!

Hvordan har det gått???
Krysser fingrer for at alt sto bra til!

Det gikk ikke så bra:/ Fosteret var dødt, og i dag har jeg vært på utskrapning[:o] Huff var ikke så morsomt akkurat.. Men vi prøver vi igjen! Lykke til alle sammen!

Huff - så leit å høre!
Lykke til med videre prøving!!!

huff Cassie, dette var ikke koselig å høre. Føler med dere, og håper dere snart får en ny spire, selv om det kanskje er vanskelig å tenke på det akkurat nå.

Tusen takk for trøst og oppmuntring alle sammen:) Det går bra nå, er ikke så lei meg egentlig...det hadde tross alt vært verre å få et sykt barn! Sånn er naturen - og det er jo posotivt at det er sånn. Statistisk sett så aborterer man i hver tredje graviditet, så jeg er jo ikke alene om dette. Så de fleste vil kanskje oppleve dette én gang i livet. Men det er klart det er leit alikevel! Fortsatt lykke til alle sammen!:) Jeg er nok snart gravid igjen[:)]

Uff det var utrolig eit å høre!! Håper virkelig at det går bra med dere og at dere får det til så snart som mulig!! Krysser alle fingrer for dere og føler virkelig med dere...

Back
Topp