Krøllefløff
biiiiip
I morgen skal jeg på ultralyd på Hausken, før innsett fryseforsøk.....er det noen som vet hva som skjer i morgen? Og når eventuelt innsett blir? Tok schratching forrige syklus, så veldig spent!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Regner med at de måler livmorslimhinnen, og ser om den har vokst seg tykk nok (minst 8mm) til å være klar for innsett. Er den tykk nok kan du sikkert få innsett ganske raskt, hvis ikke blir det flere dager med medisinering og evt øking av dose før ny ultralyd igjen om noen dager. (hvis du har styrt syklus)I morgen skal jeg på ultralyd på Hausken, før innsett fryseforsøk.....er det noen som vet hva som skjer i morgen? Og når eventuelt innsett blir? Tok schratching forrige syklus, så veldig spent!
Jeg har i naturlig syklus....tusen tusen takk for svar❤Regner med at de måler livmorslimhinnen, og ser om den har vokst seg tykk nok (minst 8mm) til å være klar for innsett. Er den tykk nok kan du sikkert få innsett ganske raskt, hvis ikke blir det flere dager med medisinering og evt øking av dose før ny ultralyd igjen om noen dager. (hvis du har styrt syklus)
Lykke til!
Da ser de på slimhinne og ledende folikkel og forteller deg når du skal begynne å teste etter eggløsning[emoji4]Jeg har i naturlig syklus....tusen tusen takk for svar[emoji173]