Ultralyd i morgen!

Druesaft

Elsker forumet
FebbisBebbis2021 ❄️
OUL i morgen tidlig, førstegangs gravid og første UL noen sinne... Veldig spent og litt nervøs. Tviler på at jeg får sove mye i natt..... :)
 
Lykke til i morgen! Går nok bra:)..

Skal på oul i morgen selv, men har vært på ul mange ganger før da, 1gang dette svangerskapet (i uke 9), og mange ganger forrige svangerskap.. Men kjenner jeg grugleder meg veldig til i morgen, nervene er på plass, så blir nok ikke allverden med søvn på meg i natt heller.. Var litt tidlig å skulle se så mye i uke 9, så bare at det var liv, og ei lita bønne med små armer og bein.. Så er veldig spent på om alt er som det skal, og ser bra ut. Mest sannsynlig er jo alt bra, å jeg vet jo at det er liv inni der, kjenner det daglig.. Gleder meg masse til i morgen, men er likevel så nervøs for om noe skulle være galt..
Blir godt å få der overstått:)..


Sent from my iPad using BV Forum
 
Lykke til :)
Blir nok en fantastisk opplevelse.
 
Lykke til! All nervøsitet forsvinner med en gang du ser lille på skjermen, da er det bare glede :) Det vil nok gå kjempebra!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til dere :) Blir nok helt supert :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Lykke til i dag :-D
 
Jeg hadde rett. Sov helt elendig i natt, og samme med kjæresten min.. :) Det var helt fantastisk! Alt var fint og bra, og vi venter en liten gutt akkurat på min beregnede termindag:) <3 Lykkelig nå!
 
Lykke til i morgen! Går nok bra:)..

Skal på oul i morgen selv, men har vært på ul mange ganger før da, 1gang dette svangerskapet (i uke 9), og mange ganger forrige svangerskap.. Men kjenner jeg grugleder meg veldig til i morgen, nervene er på plass, så blir nok ikke allverden med søvn på meg i natt heller.. Var litt tidlig å skulle se så mye i uke 9, så bare at det var liv, og ei lita bønne med små armer og bein.. Så er veldig spent på om alt er som det skal, og ser bra ut. Mest sannsynlig er jo alt bra, å jeg vet jo at det er liv inni der, kjenner det daglig.. Gleder meg masse til i morgen, men er likevel så nervøs for om noe skulle være galt..
Blir godt å få der overstått:)..


Sent from my iPad using BV Forum
Lykke til så masse! :) Håper alt er bra med deg, og at din lille er frisk og rask. :)
 
Back
Topp