Ultralyd i morgen!

Rafi

Glad i forumet
Er fryktelig spent og nervøs. Noen ganger tenker jeg at alt er helt topp, andre ganger sniker det seg inn negative tanker. Huff. Skulle ønske man kunne trylle litt på tiden ;) det stod i innkallingen at jeg måtte beregne lang ventetid pga stor pågang og jeg skulle til vakthavende lege.

Jeg også skal på UL i morgen :D vet akkurat hvordan du har det, blir skikkelig bekymra for at noe ikke er rett jeg også :/ vi får håpe på det beste for oss begge!

Jeg også skal på UL i morgen :D vet akkurat hvordan du har det, blir skikkelig bekymra for at noe ikke er rett jeg også :/ vi får håpe på det beste for oss begge!

Når skal du i morgen? Jeg har i utgangspunktet time kl 10.00. Håper på det beste for oss ja :)

Når skal du i morgen? Jeg har i utgangspunktet time kl 10.00. Håper på det beste for oss ja :)

Jeg har time klokka 11:20, fikk komme inn litt før sist gang, så håper jeg slipper å vente! Lykke til da :D alt er nok bra!

Lykke til jenter. Det går nok helt sikkert bra :) Må få høre etterpå hvordan det gikk.

Masse lykke til! Vi skal på mandag, jeg har samme tanker som deg. Grugleder meg, oppdater oss i morgen da!

* venter nr to i mars *

For en lettelse å se et bankende hjerte i dag :) lite knøtt som strakk på fotene <3 regna ut til å være 9+2 i dag. Herlig følelse! Ny ul om to uker, så nå puster jeg ut og har litt lavere puls ;)

For en lettelse å se et bankende hjerte i dag :) lite knøtt som strakk på fotene <3 regna ut til å være 9+2 i dag. Herlig følelse! Ny ul om to uker, så nå puster jeg ut og har litt lavere puls ;)

Back
Topp