Ultralyd i morgen - oppdatert m/bilde.

Kristine79

Glad i forumet
Jepp - kl 11 i morgen er det opp i stolen og se om det er noe der [:D]
Jeg er utrolig spent, men har så mye symptomer så jeg tror nok det er et lite frø der inne
Andre som skal på UL de nærmeste dagene?

Nå har vi vært på UL og sett verdens fineste "baby" med et hjerte som slår
Frøet vårt er 1,2 cm lang og jeg er akkurat 7+3 idag, akkurat som jeg trodde [:D]
Termin 5 Januar. Nå er alt plutselig mye mer virkelig, og kvalmen blir kanskje litt lettere å håndtere når jeg vet det er liv i magen min.

Gled dere til ultralyd jenter - helt utrolig opplevelse [:)]

Her er et bilde av reka vår: [:)]

Så spennende, lykke til i morgen[:)][:)][:)]

Lykke til i morgen [:D]

Så koselig. Og gratulerer med 7+3 og bankende hjerte. Kan tenke meg at det måtte gi verdens beste følelse. Gleder meg stort til det er min tur [:D]

ORIGINAL: 3 små engler

Så koselig. Og gratulerer med 7+3 og bankende hjerte. Kan tenke meg at det måtte gi verdens beste følelse. Gleder meg stort til det er min tur [:D]

Ja det var helt fantastisk. Føles så mye mer virkelig nå [:D]
Gled deg [:)]

ORIGINAL: Kristine79

Ja det var helt fantastisk. Føles så mye mer virkelig nå [:D]
Gled deg [:)]

Det kan jeg virkelig forestille meg. Og så må det være så mye letter å slappe av når man får sett at det faktisk er et barn der, og at det har utviklet seg slik som det skal. Masse lykke til videre [:D]

Åååååå, så utrolig fantastisk å få se den lille peanøtten[:)] Nå kam du senke skuldrene og kose deg med svangerskapet[:)] Er så misunnelig og gleder meg til det blir min tur[:)]

Takk alle sammen. Føler jeg svever på en sky.....mens brekningene raser gjennom kroppen, hehe. Uff.

Så koselig [:D][:D] Godt å vite at alt er bra!
Her blir det nok ikke ultralyd før den ordinære (om alt går bra, bank i bordet), men gleder meg allerede

Så morro[:D]
Gleder meg selv til jeg skal på ultralyd neste fredag[:D][:D]

Så herlig [:D] nå gleder jeg meg enda mere til UL [:D]

Nydelige babyen din!!! [:D]

Grattis med 7+3 uker. Så søt den lille klumpen din var da[:D] Alt blir liksom litt mer virkelig når man ser den[:)]

ORIGINAL: FruStina

såååå herlig

nydelige lillegull.... [:)][:)][:)]

Jeg sitter her og nesten gråter... er 7 uker i dag og skal på UL på onsdag, altså 7+6, gleder meg som et barn, håper jeg får se hjertet da.....[:D][:D]

Så hyggelig!! [:D] Gleder meg såååå til jeg skal om noen dager, da er jeg 8+0 [:)]

Back
Topp