Ultralyd i gran canaria

tingelingeling

Flørter med forumet
Hei,

Vi skal til gran canaria i desember. Jeg har så lyst å ta en ultralyd snart for å se at det faktisk er noen der inne. Her jeg bor er det fullbooket på privatklinikkene et halvt år i framtiden. Men er samtidig litt engstelig for at de skal finne noe feil.

Er det noen andre her som har tatt ultralyd i gran canaria og kan anbefale en plass eller har hørt om en klinikk?

Fant denne på nettet i Las Palmas:

http://www.frauenarztgrancanaria.de/content/view/21/40/lang,en/

Hva tror dere?

Pga fare for mrsa (multiresistente bakterier) hadde jeg aldri turt å oppsøke sånt bare for nysgerrighetens skyld.. Det er mye resistente bakterier i Spania..

Sniker fra juli ;) obs mrsa!! Jeg hadde aldri tatt sjansen! Her hjemme er heldigvis mrsa lite utbredt... Men det er mye av det i utlandet.

Sier som di andre her, obs MRSA. Hvis du oppsøker sykehus eller helseinstitusjoner utenfor norden må du ta MRSA screening før du kan komme på time på sykehuset i Norge mtp fare for smitte :-)

jeg tror jeg heller ville tatt å ringt andre privat klinikker i nabo kommuner eller fylker :). Og heller ta det som en tur :). Evt ta det på vei hjem fra flyplassen om dere kjørerer forbi en ultralyd klinikk på vei hjem :)

Takk for svar=) Visste ikke om MRSA, så da skal jeg ikke ta ultralyd der=)

Back
Topp