Ultralyd i går

Cowgirl

Forumet er livet
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
Vi var på tul i går, 13+5, for å sjekke at alt stod bra til med lille før vi offentliggjør det til venner og kollegaer.
Lille gutten vår ser helt frisk ut <3 han ville helst gjemme seg, men jm klarte å få han til å snu seg:)

Jeg lagte en kake som skulle avsløre kjønnet til familien min. Det var en skikkelig morsom måte å gjøre det på! Alle var super gira og hang over kaken når den ble splitta:D jeg skal ha med lik kake til kollegaer i dag, som ikke vet jeg er gravid en gang :)

ImageUploadedByBV Forum1464251139.186368.jpg
 
Så utrolig kul måte å gjøre det på!
Gleder meg til det er min tur! :)
 
Vi var på tul i går, 13+5, for å sjekke at alt stod bra til med lille før vi offentliggjør det til venner og kollegaer.
Lille gutten vår ser helt frisk ut <3 han ville helst gjemme seg, men jm klarte å få han til å snu seg:)

Jeg lagte en kake som skulle avsløre kjønnet til familien min. Det var en skikkelig morsom måte å gjøre det på! Alle var super gira og hang over kaken når den ble splitta:D jeg skal ha med lik kake til kollegaer i dag, som ikke vet jeg er gravid en gang :)

Vis vedlegget 179166
Åh, så morsomt! :D
Jeg må bare spørre, hvilken kake er det der? Den så utrolig god ut!! :)
 
Tusen takk alle sammen:D veldig gøy å få vite hvem som ligger inni der! Og en stor lettelse å vite at alt ser bra ut<3

Åh, så morsomt! :D
Jeg må bare spørre, hvilken kake er det der? Den så utrolig god ut!! :)
Det er brukt sukkerbrødet til en bløtkake :p farga den blå, og har en ostekrem inni for å friske den litt opp. Det blir så søtt med sukkerbrød med fondant på toppen. Den ble faktisk veldig god:)
Åh hurra!! Så moro! Kul kake :) Stemte ukene med slik du har regnet selv? Gratulerer <3
Tusen takk :) Jeg var på tul i uke 9, ble satt frem 2 dager, og det stemte nå også :D
 
Så morsomt! Mulig jeg må stjele idéen din til mannen sin bursdag. Den skal feires etter oul ☺️
 
Tusen takk alle sammen:D veldig gøy å få vite hvem som ligger inni der! Og en stor lettelse å vite at alt ser bra ut<3


Det er brukt sukkerbrødet til en bløtkake :p farga den blå, og har en ostekrem inni for å friske den litt opp. Det blir så søtt med sukkerbrød med fondant på toppen. Den ble faktisk veldig god:)

Tusen takk :) Jeg var på tul i uke 9, ble satt frem 2 dager, og det stemte nå også :D

Sånn type ostekrem som man har i oreokake? Eller hvordan lagde du den? Den så innmaro god ut! :p
 
Gratulerer med en liten gutt i magen :D Å for en tøff måte og fortelle det på :)
 
Gratulerer så mye med lille gutten din <3
Må si jeg gleder meg til å få vite hvem som bor i min :)
 
så koselig :) her er jeg sikker på en lillebror, og mannen er sikker på lillesøster :p Blir spennende å se om vi får vite på oul :) Også så fin kake du laget :D Morro måte å fortelle det på :)
 
så koselig :) her er jeg sikker på en lillebror, og mannen er sikker på lillesøster :p Blir spennende å se om vi får vite på oul :) Også så fin kake du laget :D Morro måte å fortelle det på :)
Da blir det spennende:) jeg hadde veldig guttefølelse i starten, men så gikk det over til jentefølelse, så bare for meg rosa<3 sambo sa alltid gutt, og han fikk rett:D
 
Back
Topp