Ultralyd i dag

frumus

Blir kjent med forumet
Idag skal jeg på ultralyd igjen.
De så ikke noe sist og fikk ikke tatt de målene de skulle så jeg fikk ny time idag.
Får håpe de ser mer nå. Gleder meg og er veldig nyskjerrig på hvilket kjønn det er.[:)]

Go morgen.
Lykke til. Drikk iskald vann like før du går inn så skal du se at den begynner å beveger seg litt.

lykke til!!! [:D]

ORIGINAL: Siffen

Go morgen.
Lykke til. Drikk iskald vann like før du går inn så skal du se at den begynner å beveger seg litt.

Bør ikke bevege seg for mye når de skal måle, da. Når jordmor skulle se på hjertet på nurket vårt på onsdag måtte hun rope "ligg stille" til magen, for h*n sprellet så fælt at det var nesten umulig å få klart bilde lenge nok.

Lykke til!

Lykke til på ultralyd[:D]

Da har jeg vært på ultralyd. Alt var helt fint med den lille. Terminen ble forkøvet fra den 13 og til den 17. Den lille ville overhodet ikke vise om det er en gutt eller jente som skjuler seg der inne.
Vurderer å ta en 3D i slutten av oktober, er da ca 30 uker på vei. Noen som vet hvor nærmeste 3D ultralyd er. Bor i Ålesund.

Hører egentlig ikke til her inne. Men måtte bare gratulere med at alt var som det skulle der inne[;)][;)] Skal ikke på ultralyd før 20sept vi da. Men vi gleder oss så vi nesten ikke klarer å vente! hehe... *klem*

ORIGINAL: frumus

Da har jeg vært på ultralyd. Alt var helt fint med den lille. Terminen ble forkøvet fra den 13 og til den 17. Den lille ville overhodet ikke vise om det er en gutt eller jente som skjuler seg der inne.
Vurderer å ta en 3D i slutten av oktober, er da ca 30 uker på vei. Noen som vet hvor nærmeste 3D ultralyd er. Bor i Ålesund.

Toppers at alt var fint, litt synd at dere ikke fikk se hva den lille er, men kanskje en mening med det så?[:'(] 

Gratulerer med en frisk baby! En liten rakker som bor i magen din, vil ikke vie om det er en jente eller gutt.[;)]

Fint å høre at alt står bra til! Om h*n har innover eller utovertiss finner du jo ut før eller siden uansett[;)]

Grattis med vel overstått ul. Volvat har jo privat ul og Medi3, men om de har 3D vet jeg ikke

ORIGINAL: Flode;-)

Fint å høre at alt står bra til! Om h*n har innover eller utovertiss finner du jo ut før eller siden uansett[;)]

Signerer

Back
Topp