Ultralyd i dag!

moccamint

Elsker forumet
Og jeg gruer meg så ekstremt!!! Har nesten ikke sovet i natt. Drømte at jeg så hjerterytmen, men er egentlig overbevist om at det ikke er noe der og at jeg blir skuffet igjen.

Er 6+2 i dag, og gynekologen mener at han absolutt skal finne hjerterytmen hvis alt er som det skal.

Og jeg gruer meg så ekstremt!!! Har nesten ikke sovet i natt. Drømte at jeg så hjerterytmen, men er egentlig overbevist om at det ikke er noe der og at jeg blir skuffet igjen.

Er 6+2 i dag, og gynekologen mener at han absolutt skal finne hjerterytmen hvis alt er som det skal.

Skjønner godt at du gruer deg. Jeg skal imorgen 6+1 og gruer meg også. Er vel sånn når en har opplevd skuffelser fra tidligere. Jeg vil bare si det at i tidligere graviditet så var jeg på UL 6+0 og da var det ikke hjerte som slo. Var på ny UL 6+4 og da hadde det akkurat startet opp. Om det ikke skulle være hjerte som slår idag, så må du ikke gi det helt opp for det om.
Masse lykke til idag <3

Masse lykke til ♡ skal be for deg idag :-) håper at dette går bra, sender deg mange positive tanker♡

Masse lykke til i dag, krysser fingrene for at du får se et lite bankende hjerte:)

Takk alle! Nå blør jeg masse, så spørs om det er en unødvendig ultralyd jeg går til...

Ånei, alltid skummelt med blødninger :(
Men det går jo veldig ofte helt bra, håper at det gjør det for deg også ♡
Hvor lenge er det til du skal inn til ul? Krysser fingrene enda hardere for deg ♡

Huff.. skummelt med blødninger... håper du er like heldig som meg.. og får se et bankende hjerte... jeg var 6+1 ca..

Når skal du inn?

Hei dere! Gledesmelding i dag! Blødningen skyldes en rift sannsynligvis fra da jeg satt inn progesterontablett i morges.

Fikk både se og høre et bankende hjerte!! <3

Gråt gledestårer i gynekologstolen :)
Hurra!!! For en fantastisk beskjed :) gratulerer såå mye :)

Back
Topp