Ultralyd i dag

Happy3

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
August 2018
I dag var vi på tidlig ultralyd og fikk se knøttet for første gang. For en deilig følelse og se at hjerte slo og at alt så fint ut ☺️ hun mente jeg var to dager kortere på vei og termin 1.desember ☺️ Men vil fremdeles henge her inne med dere hvis jeg får lov? ☺️ fikk et nydelig bilde av den lille i magen ❤️ image.jpg

Det er veldig veldig greit :)

For et fantastisk lite menneske du har boende i magen din ❤️

Selfølgelig vill vi ha deg her <3
For ett herlig bilde av en nydelig skatt :D var selv hos Sigrid å hu er utrolig flink :D

Selfølgelig vill vi ha deg her <3
For ett herlig bilde av en nydelig skatt :D var selv hos Sigrid å hu er utrolig flink :D

Takk ☺️ Ja ble veldig fornøyd med bilde ☺️ var også veldig fornøyd med Sigrid, så blir nok muligens tilbake dit for 3D ultralyd senere i svangerskapet ☺️

Så nydelig!

Takk ☺️ Ja ble veldig fornøyd med bilde ☺️ var også veldig fornøyd med Sigrid, så blir nok muligens tilbake dit for 3D ultralyd senere i svangerskapet ☺️
Det håper vi å på :) men hun hadde bare langåpent på mandag å det var en litt dum dag for oss :/
Men krysser fingrene for at vi får det til :)

I dag var vi på tidlig ultralyd og fikk se knøttet for første gang. For en deilig følelse og se at hjerte slo og at alt så fint ut ☺️ hun mente jeg var to dager kortere på vei og termin 1.desember ☺️ Men vil fremdeles henge her inne med dere hvis jeg får lov? ☺️ fikk et nydelig bilde av den lille i magen ❤️ Vis vedlegget 115718

Så fint og tydelig bilde du fikk da ❤☺ Mitt ble veldig mørkt

Herlig bilde:)

Back
Topp