Ultralyd i dag :)

Så koselig :love017

heldi <3

Her er det ultralud i morga men pga kraftige blødninga =(
Rekner igrunn med at eg har mista :'(

heldi <3

Her er det ultralud i morga men pga kraftige blødninga =(
Rekner igrunn med at eg har mista :'(
Lykke til! Hvis det kan være en trøst hadde ei venninne av meg store blødninger tidlig i sine 2 svangerskap, men frøet hadde bankende hjerte! Krysser alt jeg har for deg :)

Ingen bankende hjerte her. Å ikkje vokst sida veke 3/4. Nekta å tru at eg er så langt satt tilbake når en sku ver 6+6 i dag.
Men får bare prøve igjenn å håper på det skjer fort på ny :)

Dere som har vært på tidlig ultralyd - tar dere det privat eller er dette mulig å få gjort hos jordmor/ fastlege? Hadde vært så godt å sjekke at alt er i orden :)

Ingen bankende hjerte her. Å ikkje vokst sida veke 3/4. Nekta å tru at eg er så langt satt tilbake når en sku ver 6+6 i dag.
Men får bare prøve igjenn å håper på det skjer fort på ny :)

Det var trist å høre! Jeg har selv hatt en MA, og ble oppdaget i uke 10. Håper det blir et nytt frø snart igjenn ;) lykke til!!

Jeg ordnet privat, men har fått tidlig Ul på sykehus sist svangerskap på grunn av MA tidligere. Nå har jeg ikke vært hos lege enda, så da ordnet jeg liksågodt time his privat gynekolog.

Dere som har vært på tidlig ultralyd - tar dere det privat eller er dette mulig å få gjort hos jordmor/ fastlege? Hadde vært så godt å sjekke at alt er i orden :)

Så koselig! Er 7+3 idag og var på tidlig ultralyd selv i går. Magisk! Vi fikk både se og høre et lite bankende hjerte!

Legen min sendte henvisning til tidlig ul for meg. Fikk I uke 12. Var ikke noe spesiel grunn. Han bare Lurte på om jeg hadde tenkt på det, så sendte han henvisning! :-) var hos gyn å tok den tidlig ul. Skal på ordinær til mandag !

Back
Topp