ultralyd i dag...

Upsidaysi

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2015
Påskekyllingene 2020
Og det var ingen jubel i taket her.

Han valgte å ta utvendig og hadde svært dårlig tid.

Utifra mine beregninger er vi 7+6 i dag (tror jeg)

Han kunne se en stor forstersekk og noe han kanskje trodde var anlegg til et foster nederst i denne.
Jeg fikk så vidt se..og innimellom alt klare svarte kunne jeg skimte noe jeg tenkte var en reke.

Jeg spurte legen om vi ikke burde sett hjerteaktivitet... og han rynket på nesa og sa neeei.. om befruktning skjedde starten mars var det jo for tidlig??

Hjerte skal da slå nå.. men han mente kanskje det var for tidlig å se utvendig?

Nei dette var ikke moro :(

Skal tilbake neste uke på fredag (føles ut som en eeeevighet) for invendig ultralyd.

Hø?
Hva var nå det for en lege da.. Uff nei sjønner godt det ikke var noen god opplevelse.
Enkelte burde ha tatt ett kurs i hvordan man behandler medmennesker!
Klem

Det var IKKE ok!
Det er ikke slik man tar imot pasienter, men dessverre er det visst ikke unormalt heller.. Krev innvendig ul i neste uke og si ifra hva du følte etter denne timen! Man må si ifra.
Klem til deg!

Ikke ok nei.. Og altfor tidlig for utvendig UL. For en dust...

Han høres lite sensitiv ut :( Så dårlig. Stor klem til deg:Heartpink

Duste lege... er noen av de der ute desverre :eek: vær tydlig neste gang at du ønsker innvendig så får du forhåpentligvis det. Er jo nesten rart han til og med vurderte utvendig såpass tidlig. Satser på at alt er bra med den lille og at du er heldigere neste uke ♡

Oi.. Var det noen du var henvist til, eller var det privat? Jeg ville gitt beskjed neste gang at du ønsker innvendig. Jeg var igår (9+1), og gynekologen sa at det ikke var nødvendig å prøve utvendig enda, kun innvendig.

Nei for en lege! :( Sender deg en stor klem ♡
Her fikk jeg klar beskjed om at hun ville prøve utvendig først (7+4), men at det var stor sannsynlighet for at hun måtte ta innvendig. Funket med utvendig her. Men off håper virkelig at du får en bedre opplevelse neste gang du skal! For sånne opplevelser som dette skal ikke forekomme . :(

Så du klart å tydelig utvendig altså MammaTil2?

Uff det gav meg enda mindre håp kjenner jeg

Jeg var da jeg var 7+3 og hadde utvendig ul. Jeg så tydelig at det var en "klump" der, og veldig tydelig et hjerte som slo.. Men før vi startet sa jordmor at det var mulig vi ikke kom til å se noe, og isåfall ville hun at jeg skulle komme tilbake uken etter.
Altså kan jeg jo ha vært heldig som så noe på utvendig ul så tidlig.. Jeg ville bestilt meg en time hos noen andre til uken! Og fortelle om denne opplevelsen før dere setter igang, så du forhåpentligvis får en myye bedre opplevelse neste gang! For dette hørtes ut som en ordentlig dust av en lege!!! :(

Så du klart å tydelig utvendig altså MammaTil2?

Uff det gav meg enda mindre håp kjenner jeg

Det kommer nok an på apparatet og flere ting! Hos meg ville hun ikke engang prøve utvendig først. Så ikke gi opp håpet, og be om innvendig neste gang! :)

Bah, hadde virkelig sett frem til litt svar i dag.
Har igrunnen ikke grunn til å ikke tro at ting er som det skal.
Men det er bare hele settingen som gjør det too good to be true...

Og jeg hadde håpet på et, nei da.. det er sant.. bare se her...

Men nei...istede fikk jeg et...ja svangerskapet er på riktig sted.. og det er noe her jeg trooooor er et fosteranlegg.

Blir innvendig neste gang, det var det han selv som sa.

Uff så dum han var da. :(
Da jeg var på tidlig ul 8+0, var det ikke aktuelt med utvendig ul sa gynekologen.

Håper du får en fantastisk opplevelse neste gang, med hjertebank og alt :)

Back
Topp