Ultralyd i dag

Tiks

Forelsket i forumet
I dag har jeg vært på Riksen for blodprøve og ultralyd, etter 5 dager på gonal f. Det var kun to store eggposer der nå, og legen trodde ikke de andre eggposene vil vokse seg store nok innen uttak. Det blir uttak på fredag. Håper uttaket går kjapt når det er kun to egg. Men det kommer vel helt an på om de kommer til. Gruer meg så veldig til uttaket.

Sa di ingenting til deg om at det ikke var sikkert eggene kunne brukes? Her hadde vi bare ett stort, men mange små. Skal øke dosen på puregon frem til onsdag i tillegg til Orgalutran.Hva er gonal f forresten?

Sa di ingenting til deg om at det ikke var sikkert eggene kunne brukes? Her hadde vi bare ett stort, men mange små. Skal øke dosen på puregon frem til onsdag i tillegg til Orgalutran.Hva er gonal f forresten?
Nei, de sa ikke noe om det. Hmm. De sa det var to som var store og fine bare. Gonal F er omtrent det samme som Puregon og andre hormonpreparater (tror jeg)

masse lykke til, jeg hadde 4 engang og det gikk ganske kjapt og smertefritt da

Masse lykke til! Håpar du får ut fine egg sjøl om antallet store eggposar ikkje var så bra no. Men skal jo berre eit bra egg til då! Tvi-tvi!

Det var veldig bra å høre :) takk!! Hvordan er formen din? Skal du teste snart du vel?

ja skal det, har testet engang og neg...men håper på et mirakel..selv om mine innerste tanker sier at det ikke går nå :(

Back
Topp