Ultralyd i dag

Takk! Ja, ikke sant :) Vi trenger gode nyheter her også, vi har jo mistet så altfor mange her inne :(

Ja, alt for mange har forsvunnet :( Det er like trist hver gang. Derfor er det ekstra godt når man hører om alle de som har fått gode nyheter :D

Ja, alt for mange har forsvunnet :( Det er like trist hver gang. Derfor er det ekstra godt når man hører om alle de som har fått gode nyheter :D

Det er det, forferdelig trist :( Ja, håper vi kun får gode nyheter fremover :)

Så deilig når alt ser bra ut...jeg harbogså en slik opplevelse i dag! Sett min lille mageboer bevege seg, og jeg ble satt frem...for en lykke!

Takk :) Hvordan er formen din?

den er veldig opp og ned. Har vært dårlig et par ganger til, men at da tidlig fått lov til å komme på poliklinikken på sykehuset for behandling. Og de har sagt jeg kan komme med en gang uansett når jeg blir dårlig. Og har kvalmestillende tabletter fra sykehuset som hjelper delvis.

Var på første time hos lege og jordmor i går, og alt var bra med ungene;)

uansett dagsform, så føler jeg at det sakte men sikkert går den rette veien;)

så herlig da <3 gratulerer med vellykket UL :-)

den er veldig opp og ned. Har vært dårlig et par ganger til, men at da tidlig fått lov til å komme på poliklinikken på sykehuset for behandling. Og de har sagt jeg kan komme med en gang uansett når jeg blir dårlig. Og har kvalmestillende tabletter fra sykehuset som hjelper delvis.

Var på første time hos lege og jordmor i går, og alt var bra med ungene;)

uansett dagsform, så føler jeg at det sakte men sikkert går den rette veien;)

Håper du slipper mer nå fremover :) Jeg er selv enda ganske dårlig, men ikke på langt nær så dårlig som du når du trenger hjelp fra sykehuset! Godt å høre alt står bra til med dine to små :)

Ja, veldig :) Enda såå liten så bevegde h*n seg mye :)

Er så utrolig at det går an å få skapt et helt lite menneske INNI oss!!! Og at de er såpass ferdige når de er så små, bare noen cm! Klart ikke alt som er klart, men det er utrolig mye som allerede er på plass i en så vannvittig liten kropp!! Blir helt skjelven av tanken, jeg!

Ååååååh JA! Gratulerer så flott!

Herlig altså :) :)

Er så utrolig at det går an å få skapt et helt lite menneske INNI oss!!! Og at de er såpass ferdige når de er så små, bare noen cm! Klart ikke alt som er klart, men det er utrolig mye som allerede er på plass i en så vannvittig liten kropp!! Blir helt skjelven av tanken, jeg!

Det er det, det er helt fantastisk!! :) Jo mer biologi jeg har lest (tok eksamen til jul i det), jo mer forundret og jo mer imponert over kroppen vår ble jeg :)

Godt å få posetive historier.

Back
Topp