Takk! Ja, ikke sant Vi trenger gode nyheter her også, vi har jo mistet så altfor mange her inne
Ja, alt for mange har forsvunnet Det er like trist hver gang. Derfor er det ekstra godt når man hører om alle de som har fått gode nyheter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Ja, ikke sant Vi trenger gode nyheter her også, vi har jo mistet så altfor mange her inne
Ja, alt for mange har forsvunnet Det er like trist hver gang. Derfor er det ekstra godt når man hører om alle de som har fått gode nyheter
Takk Hvordan er formen din?
den er veldig opp og ned. Har vært dårlig et par ganger til, men at da tidlig fått lov til å komme på poliklinikken på sykehuset for behandling. Og de har sagt jeg kan komme med en gang uansett når jeg blir dårlig. Og har kvalmestillende tabletter fra sykehuset som hjelper delvis.
Var på første time hos lege og jordmor i går, og alt var bra med ungene
uansett dagsform, så føler jeg at det sakte men sikkert går den rette veien
så herlig da <3 gratulerer med vellykket UL
Ja, veldig Enda såå liten så bevegde h*n seg mye
Er så utrolig at det går an å få skapt et helt lite menneske INNI oss!!! Og at de er såpass ferdige når de er så små, bare noen cm! Klart ikke alt som er klart, men det er utrolig mye som allerede er på plass i en så vannvittig liten kropp!! Blir helt skjelven av tanken, jeg!
Ååååååh JA! Gratulerer så flott!
Herlig altså