Ultralyd i dag!!

Muffen23

Flørter med forumet
Har vert på UL i dag, og der slo det et fint lite hjerte =) Ble helt rørt når jeg så det, tenk at jeg skal bli mamma for første gang! Var komt en dag lenger enn jeg hadde regnet ut, så skal være 8+6 i dag =)

Meeeeen stakkars sambo.... Jeg har vert en emosjonell berg og dalbane i dag.... HUFF! Var kjempe gla der og da, vi gikk å spiste å koste oss.. men så kom alle følelsene jeg tydeligvis ikke helt hadde kontroll over! Tårene trillet og jeg ante ingenting.. Føler meg bare stygg for tiden, disse hormonene har ført til mye kviser og eksem på halsen.. I tilllegg hadde jeg bestemt meg for å gå til frisøren og fikse meg litt opp, sånn at jeg følte meg litt bedre! Seff ingen ledige timer i hele byen, og det hjalp ikke akkurat på denne hormonfylte kroppen!! Da følte jeg plutselig at alt i livet var dårlig og at ingenting var positivt, ikke noe kjekt for smabo kan jeg bare si... Ikke kjekt å ikke ha kontroll...
 
Gratulerer med bankende hjerte, ingenting er vakrere enn det..

Jeg har ikke fått time til ultralyd enda, håper på det snart (har diabetes).

Hormonell ja ;) Er litt sånn selv, er det noe som får meg på snufsern, så tar det liksom helt av. Samboern klemte en kvise (sorry..) på ryggen min (ja, når jeg er gravid popper de frem overalt!! Grrr) og det gjorde vondt, også begynte jeg skikkelig å gråte. Haha! Lo av meg selv etterpå..
Tror det er viktig å si til samboern at vi ikke mener noe med det, at vi ikke har kontroll over alle følelsene. HAr selv en veldig forståelsesfull mann, og det er deilig i disse tider :)
 
Gratulerer med bankende hjerte :) jeg var også på UL i går, og fikk se det samme. Det var FANTASTISK :) ser fortsatt for meg den lille reka med fingre og tær på skjermen.

Hormonella bor her også gitt. Jeg blir rørt og griner for ingenting, og jeg er ganske ille også når jeg IKKE er gravid. Heldigvis har jeg en forståelsesfull samboer, som bærer over med meg :)
 
Back
Topp