Ultralyd i Bodø?

linus

Andre møte med forumet
Hei!
Er det noen fra Bodø her?
Jeg er gravid i 6 uke, og har fått ultralyd på sykehuset i slutten av august, har veldig lyst til å ta en ultralyd når jeg er rundt uke 12 da det er første svangerskapet, men "på vei" har visst lagt ned, og hun som er på nordland medisinske har fullbooket til september.. hvor kan man dra?

Jeg er også fra Bodø :)
Vet bare om Ellen Langen, hun kjempedyktige på Nordland Medisinske. Om jeg snubler over noe, skal jeg gi deg beskjed!

Ja, det er hun jeg hadde lyst å dra til, men venteliste til oktober... takk skal du ha! :-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Har nyheter til deg:
Ei venninne som er gravid bruker en gynekolog i Bodø som heter Oddland. Han er doktor i gynekologi (har doktorgrad), men har visst ikke så lange ventelister. Hun er veldig fornøyd med ham. Men han har et veldig gammelt UL-apparat - det er en bra ting, for det er de tryggeste, men samtidig er det kanskje litt verre å forstå hva man ser. Dersom formålet med UL er å få sjekket at det er liv der, og at alt ser bra ut, så tror jeg han er et svært godt alternativ - men om du vil se den lille tassen kaste et tidlig slengkyss mot deg, er det nok bedre å finne noen med mer avansert utstyr ;)

Har nyheter til deg:
Ei venninne som er gravid bruker en gynekolog i Bodø som heter Oddland. Han er doktor i gynekologi (har doktorgrad), men har visst ikke så lange ventelister. Hun er veldig fornøyd med ham. Men han har et veldig gammelt UL-apparat - det er en bra ting, for det er de tryggeste, men samtidig er det kanskje litt verre å forstå hva man ser. Dersom formålet med UL er å få sjekket at det er liv der, og at alt ser bra ut, så tror jeg han er et svært godt alternativ - men om du vil se den lille tassen kaste et tidlig slengkyss mot deg, er det nok bedre å finne noen med mer avansert utstyr ;)
Har også hørt massse bra om Odland! Ellers så er Skotheim veldig flink :)

Æ synes at damene på :" På vei" e dyktig :) Har vorre der med mine 3 første :)

Jeg ville ta privat UL nå i vår, men ikke snakk om at jeg fikk time noen steder. Hun på "på vei" ble langtidssykemeldt og ellers var det lange ventelister. Håper du er heldigere enn meg og får time.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Takk for mye respons:-) de på "på vei" har lagt ned klinikken, så får prøve en av de andre, takk for tips:-)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp