Ultralyd:D

Trekløver ☘️

Betatt av forumet
Vårspirene 2021
I dag har vi sett på lille knerten! Var heilt perfekt og akkurat som h*n skulle være og holdt seg for ørene;p veldig livat for plutselig så sprella h*n skikkelig:)

Så herlig :) vet akkurat hvordan denne gleden er. Jeg og mannen var også på tidlig ultralyd i dag. Det var så godt å se at det lever og trives. Så gratulere til oss begge, nå ble plutselig alt mye mer virkelig :)

Alt er mye mer virkelig:) gratulerer til dere også som har sett på lille i dag:) hvor langt er dere på vei? Og har dere no følelse på hva det blir :)

Alt er mye mer virkelig:) gratulerer til dere også som har sett på lille i dag:) hvor langt er dere på vei? Og har dere no følelse på hva det blir :)

Jeg er 13+5 :)
Og skråååå sikker på en gutt i magen ;) var på tidlig UL sist uke,men var bare en full fart titt.. Så tok seg ikke tid til noe mer enn å sjekke om termin stemte overens med min. Så gleder meg til oul.
Du da? :) og har du noen følelse? :)

Jeg er 13+5 :)
Og skråååå sikker på en gutt i magen ;) var på tidlig UL sist uke,men var bare en full fart titt.. Så tok seg ikke tid til noe mer enn å sjekke om termin stemte overens med min. Så gleder meg til oul.
Du da? :) og har du noen følelse? :)
Jeg måtte sjekke om jeg hadde flere inni der jeg, så det var derfor jeg hadde tidlig ultrayd. Er nå 12+4 ca:) jeg lurer på om det er en liten gutt, så nå kan bare oul komme :D

Jeg måtte sjekke om jeg hadde flere inni der jeg, så det var derfor jeg hadde tidlig ultrayd. Er nå 12+4 ca:) jeg lurer på om det er en liten gutt, så nå kan bare oul komme :D

Hihi!! Det lurte jeg også på :p har følt meg så stor og dette svangerskapet er sååå annerledes enn de tre andre har vært ;) men det var bare en ;)

Jeg har jo prøvd ringen og alt dette også :p haha ;) men det sier jente :)
Har du prøvd noe sånt?
Jeg synest det er så gøy å prøve ;) hihi

Jeg er 12+4 i dag. To venninner av meg tror vi får jente, så jeg blir nok litt farget av det. Så jeg får bare vente å se :)

Blei spådd tvillinger, så var det bare en:) det her er min første så alt er ganske spennende og skummelt:) jeg har ikke prøvd noe, bortsett fra å sjekke ut kinesiske fødselkartet som sier gutt:) så det blir veldig spennende å se hva det blir:) gleder meg til å se når alle august damer får vite hva de får:)

Så hærlig med en liten sprellende tass :)

Ja, det blir veldig spennede. Her har jeg en svigermor som helst skulle ha vist det NÅ, så hun kunne begynt på hekleteppet som hun vil gi babyen. Rosa eller Blå, he he, jeg må jo le....dette blir hennes første barnebarn. :)

Ja, det blir veldig spennede. Her har jeg en svigermor som helst skulle ha vist det NÅ, så hun kunne begynt på hekleteppet som hun vil gi babyen. Rosa eller Blå, he he, jeg må jo le....dette blir hennes første barnebarn. :)
Det er jo veldig koselig at hu er ivrig da:) Blir ei trivelig tid framover:) blir heilt gal når jeg ser baby tøy, skulle gjerne hatt handla alt nå :) hehe

Back
Topp