I dag har vi sett på lille knerten! Var heilt perfekt og akkurat som h*n skulle være og holdt seg for ørene;p veldig livat for plutselig så sprella h*n skikkelig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alt er mye mer virkeliggratulerer til dere også som har sett på lille i dag
hvor langt er dere på vei? Og har dere no følelse på hva det blir
![]()
Jeg måtte sjekke om jeg hadde flere inni der jeg, så det var derfor jeg hadde tidlig ultrayd. Er nå 12+4 caJeg er 13+5![]()
Og skråååå sikker på en gutt i magenvar på tidlig UL sist uke,men var bare en full fart titt.. Så tok seg ikke tid til noe mer enn å sjekke om termin stemte overens med min. Så gleder meg til oul.
Du da?og har du noen følelse?
![]()
Jeg måtte sjekke om jeg hadde flere inni der jeg, så det var derfor jeg hadde tidlig ultrayd. Er nå 12+4 cajeg lurer på om det er en liten gutt, så nå kan bare oul komme
![]()
Alt er mye mer virkeliggratulerer til dere også som har sett på lille i dag
hvor langt er dere på vei? Og har dere no følelse på hva det blir
![]()
Det er jo veldig koselig at hu er ivrig daJa, det blir veldig spennede. Her har jeg en svigermor som helst skulle ha vist det NÅ, så hun kunne begynt på hekleteppet som hun vil gi babyen. Rosa eller Blå, he he, jeg må jo le....dette blir hennes første barnebarn.![]()