Ultralyd :D

medønskeomentil2015

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Da har jeg/vi også vært på ultralyd! Alt så veldig bra ut og alle mål stemte. Lille nurke sov nok, for h*n forholdt seg veeeldig rolig hele tiden. Måtte opp for å hoppe litt, og da var det så vidt h*n rørte på seg. Jordmor prøvde lenge for å se etter kjønn, men h*n nektet å flytte på seg såpass at vi kunne se det, så vi lever fortsatt i uvisshet! ;) (Tror nok det blir 3D-ultralyd etter hvert ja :)) Men, kjempeglad!! Det viktigste er jo at alt er i orden :D Ble flyttet fram én dag, så nå er terminen 26. mai.

Gratulerer så mye med vellykket UL :)

Gratulerer !!

grattis med vellykket ul   blir spennende på 3d ul da ;) 

Tusen takk jenter, ja det kan bli spennende å få tatt en 3D UL etter hvert, men den må man vel helst vente med til uke 26 eller noe sånt? Får smøre meg med tålmodighet i mens :)

Gratulerer så mye med vel overstått UL. :-)

Det viktigste er jo at alt er som det skal :) Kjedelig at man ikke får vite kjønn når man ønsker det.. men så får dere holde på spenningen noen måneder..

Tror jeg leste en plass at 3d-ul er best rundt uke 28.. også pluss minus et par uker..

Gratulerer med frisk bebis :D

Tusen takk :)) Ja, tror det var rundt uke 28 jeg har lest også. Var ei som mente før uke 27, da de hadde vært på det og at det da var vanskelig å få fine bilder pga. at det var vanskelig å få flytta på babyen hvis den førstes lå feil. Så tipper det blir rundt uke 27, så er vi både i uke 27 og 28 ;) Spennende tid altså!

Back
Topp