Endelig dumpa det et brev fra Fødeklinikken. Vi har fått time til ultralyd den 21 sept!!!
Bare å krysse fingrene for at gubben er hjemme da å får være med å se det lille vidunderet! Bortsett fra det så har endelig formen blitt fin, er kommet meg i jobb igjen etter en super ferie.
Merker at det er tyngre å jobbe nå enn før graviditet, må ofte stoppe å trekke pusten, blir fort kortpustet og får hjertebank. Men takk å lov at kvalmen har gitt seg og matlysten er kommet tilbake, nå er det bare å passe seg for å ikke spise for mye!
Er ikke livet hærlig jenter!?!?
Merker at det er tyngre å jobbe nå enn før graviditet, må ofte stoppe å trekke pusten, blir fort kortpustet og får hjertebank. Men takk å lov at kvalmen har gitt seg og matlysten er kommet tilbake, nå er det bare å passe seg for å ikke spise for mye!
Er ikke livet hærlig jenter!?!?
Men føler egentlig på meg at det bare er en, og mamman min hadde drømt en lite jente, og hun har drømt alle barnebarna før hun viste hun skulle bli bestemor, kunne fortelle om det ble jente eller gutt og hvordan de så ut. Hehe!